Antipsykospillz utan muskelstelhet?

Mer
5 år 7 månader sedan #1088854 av Nissegossen
För att kunna somna behöver jag akineton och kaffe har jag inga problem att somna. Jag är van vid det och jag tar kaffe för att det är gott, samtidigt sväljer jag ned medicinerna till det.

Är du på dåligt humör?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 7 månader sedan #1088862 av Admin1
Nej, inte alls, men Quetiapine har viss Akineton effekt, så jag tycker det är tårta på tårta. Sedan tar du Quetiapine för sömnen och kanske inte så klokt med uppiggande kaffe till sömnmedicinen. Utan kaffe kanske du kan hoppa över Quetiapine.
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1088877 av Nissegossen
Kaffet är djupt inrotad

Bara att jag har biverkningar på Quetiapine, det räcker inte om det är en inbyggd akineton liknande substans jag känner ju av biverkningarna

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 7 månader sedan #1088880 av Admin1
Det finns koffeinfritt kaffe. Vilka biverkningar har du av Quetiapin? För övrigt borde du somna innan Quetiapins biverkningar kommer.
Mer
5 år 7 månader sedan #1088888 av Nissegossen
rastlöshet, vänder och vrider, men det är för svåra biverkningar och svårt att somna, jag vill ju upp och röra på mig. Jag vill ha lugn och ro.

Nej, det beror inte på kaffet, jag känner ju igen symptomen från förr

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 7 månader sedan #1088977 av Admin1
När kommer dessa biverkningar? En halvtimme borde det ta för Quetiapin att ge biverkningar.