Antipsykospillz utan muskelstelhet?

Mer
5 år 7 månader sedan #1090680 av Admin1
25 % blir rastlösa av Abilify och ångest kan också förekomma.
Mer
5 år 7 månader sedan #1090686 av krokus
Lupitia,
Magnesium kan väl hjälpa mot kramper. Sedan jag började med magnesium till natten får jag kramp i vaderna mer sällan.
Mer
5 år 7 månader sedan #1090733 av Nissegossen
Jag får kramper och smärtor snabbt i muskler om jag inte stretchar morgon och kväll. Känns som mina mediciner gör min kropp stel. Känns inte som en normal 24 årings kropp skulle bli såhär stel så snabbt. Räcker med att jag inte stretchar eb dag och jag vaknar upp med smärtsamma kramper i vader och nacke

Som krokus i ovanstånde magnesium är kramplösande och det du behöver är salt och vatten. Drick vätskeersätning. Samt vid långlopp vid vätskekontrollen har de numera saltgurka samt salgurke jucie köp hem saltgurka ät och drick vatten vätskeersättning gör själv www.ica.se/halsa/artiklar/sa-gor-du-egen-vatskeersattning/ Jag brukar göra den själv har tre tillbringare i kylen med vätskeersättning men jag tar en tesked salt och sex teskedar socker till en liter vatten.

Kramp i vaderna löser sig direkt stå upp med fötterna tillsammans i det ben krampen lägg är i hela kroppens tyngd på det benet krampen försvinner direkt. Ta inte kosttillskott av magnesium med kalk, då riskerar du att få förkalkade lungor.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum