Schizofreni går att förklara

Mer
3 år 6 månader sedan #1297073 av Geta
Svar från Geta i ämnet Schizofreni går att förklara
Sjukvårdspersonal har behandlat mig väl.
Mer
3 år 6 månader sedan #1297080 av Cosmos
I regel har sjukvårdspersonal behandlat mig väl också. Men alltså inte alltid. En personal på en avdelning (ej beroende) störde sig på mig av okänd anledning. Han tog varje tillfälle att trycka till. Men karln var inget ljus, hade egna problem. Brydde mig faktiskt inte speciellt mycket.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1297155 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Schizofreni går att förklara
Vi snöar oss in i vissa saker och förstorar det när det egentligen saknar betydelse.
Mer
3 år 6 månader sedan #1297159 av wasp
Svar från wasp i ämnet Schizofreni går att förklara
Läkare och forskare kan förklara schizofreni rent teoretiskt, men för att riktigt förstå måste man kanske uppleva en psykos???
Mer
3 år 6 månader sedan #1297181 av Nissegossen

zoegas skrev:

Nissegossen skrev: Faktum jag hör röster, vilket Jesus hörde en röst, Fadern i himlarna i Hebreiskan finns inte himlen i singularis. Läs Mark 3 hela kapitlet bland det starkaste han säger i hela nya testamentet enligt det är bara att kasta Admins tes med honom själv på soptippen, såsom värdelös. Faktiskt läs på.

Det står ingenting om att höra röster i sin hjärna Nisse. Det som kommer närmst är han som kalla sig Legion. De andarna tog Jesus och skicka de till grisarna som for över en klippa. Om man läser den meningen ett par gånger och fortfarande tror på det så, faller man i kategori 1. Du ska inte lura folk NilsErik,!


Hört talas om Helig ande? Vad är det, annat än inre samtal? Eller då kommunikation genom Helig Ande? Ni är födda i farstun och tappade bakom en liten vagn.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 6 månader sedan #1297493 av Rrusheflower
Lordwitriohl, jag skrev sjukdom för att för mej så är det som en sjukdom som besvärar som jag har.