Knas redan som barn

Mer
6 år 2 veckor sedan #1043897 av Geta
Svar från Geta i ämnet Knas redan som barn
Schizofrena personer brukar vanligtvis ha varit väldigt lugna och anpassade som barn.
Mer
6 år 2 veckor sedan #1044784 av Richard
Svar från Richard i ämnet Knas redan som barn
Var lite speciell som barn. Bråkig på dagis, typ orsakade så andra barn fick åka till sjukhuset. Rätt lugn i skolan, 1-9, men kan skämmas för att jag retade andra. Ganska duktig i grundskolan. I gymnasiet kom min depression, kaosade sönder studierna, men fick jobb direkt efteråt.

Fick aspergerdiagnos när jag var 25, min mamma säger att då klarnade det för henne att jag var lite speciell som barn. Asperger var nog inte så vanligt då. Jag är född 1980.
Mer
6 år 2 veckor sedan #1044790 av björk
Svar från björk i ämnet Knas redan som barn
Vi bildade typ 20.000 olika klubbar på mellanstadiet typ Hells Angels radio kanske rimmar illa jag vet inte så här efteråt men Radio hjälpen
Mer
6 år 2 veckor sedan #1044791 av björk
Svar från björk i ämnet Knas redan som barn
Och slogs och höll på
Mer
6 år 2 veckor sedan #1044811 av björk
Svar från björk i ämnet Knas redan som barn
City High serien har vissa förtecken till flygresande... När bolaget hette Sterling sa min bror Störting det ligger viss mystik i första city High som sedermera kom att bli "bäst"
Mer
6 år 3 dagar sedan #1049151 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Knas redan som barn
Jeg har nok alltid hatt mentale defekter, ettersom CP inntraff en eller annen gang før to års alder. Men i min tid var det dessverre fortsatt slik at man la alt på omgivelsene ved CP, noe man aldri ville ha gjort ved senere erhvervet hjerneskade.