Att vara älskad gör mig galen!

Mer
15 år 7 månader sedan #148724 av Nissegossen
PSR, du är ju moderator och har gjort så att jocke står som den som sist har gjort ett inlägg och inte som är fallet du själv. Var god och rätta dig själv.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 7 månader sedan #148740 av Nissegossen
Nu ja, men det gjorde det inte förut, då stod jocke sist och du var den som avslutade den gången på tråden. Dubbelkollade minst tre ggr.

Kör just nu enbart med firefox, skall strax gå in på explorer

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 7 månader sedan #148746 av Admin1
En moderator kan inte ändra ordningsföljden i en tråd utan det är postningstiden, som bestämmer det. En moderator kan bara flytta, radera och dela trådar, samt förstås låsa dem från fler postningar.
Mer
15 år 7 månader sedan #148749 av Geta
Tycker du inte om att bli kysst på andra ställen än munnen,
Libellule?
Mer
15 år 7 månader sedan #148750 av Nissegossen
:rolleyes: Konstigt i alla fall, för det stod så som jag beskrivit, vet inte varför, men jag kontrollerade flera ggr innan jag skrev det jag skrev. :?:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 7 månader sedan #148753 av Nissegossen
:tänk Det kan ju vara så att jocke kan ha tagit bort ett senare inlägg, jag tror ju att det är det troligaste.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum