Att vara älskad gör mig galen!

Mer
15 år 7 månader sedan #147665 av Libellule

Kärlek är och bör vara ömsesidigt, och inte bara en intellektuell utmaning.


Vem sa att det är en intellektuell utmaning? Kärlek är allt annat än intellektuellt! Det manar fram urtidsmänniskan i oss - djuret i oss!
Mer
15 år 7 månader sedan #147668 av Libellule
OK, tack Jocke... Jag hoppas du någon gång kan finna någon som du kan dela dina hemligheter med, och ändå känna dig älskad.

Nu, gänget, håller nattmedsen på att däcka mig, så jag kryper till sängs. Natti, natti, allihop! :hjärta
Mer
15 år 7 månader sedan #147672 av Nissegossen

Libellule skrev: PSR,


Nissegossen, du verkar vara en mycket fin man med nobla egenskaper. Det är få som är starka nog att stå vid sidan och se på om personen man älskar träffar någon annan.


Jag måste för min egen skull! Kan inte hjälpa det, men kärleken är större än mig själv!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 7 månader sedan #147868 av Libellule
Ett annat problem är att jag hatar att kyssas. Jag fattar inte varför folk tycker det är så magiskt med kyssar. Men tyvärr är ju det ett stadium som man inte tycks kunna hoppa över.

Det värsta är att jag har lättare för fullbordade samlag än för kyssar. Hur ska jag bära mig åt? Jag vill ju helst inte behöva erkänna att jag inte tycker om kyssar... "Hörru... kan vi inte ta och skippa den här biten, och ta det andra istället. Jag är lite psycho, typ, och fixar inte sånt som vanligt folk gör..."
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 7 månader sedan #147879 av Jocke
Nja, gillar man inte kyssar, då får man väl gå på kbt, he he! Nä skämt åsido fobier är inte att leka med. Men då tror jag den intimare sorten är ngt du också undviker? Ursäkta, vill inte vara närgången, men funkar det andra perfekt då kanske man inte behöver bekymra sig om den biten?

Vars är världen på väg?
  • Frankie
  • Besökare
  • Besökare
15 år 7 månader sedan #147880 av Frankie
Svar från Frankie i ämnet Att vara älskad gör mig galen!
Libelulle, du är inte knäpp. Det finns nog nåt svar där inne, där längst ner inom dig... Och dåliga relationer kan märka en för en lång tid framåt.