Att vara älskad gör mig galen!

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 7 månader sedan #148781 av Jocke
Nä men Nisse! Jag kan inte plocka bort en inlägg utan att det syns. Moderatorerna allena kan göra det. Vad handlade inlägget om? Isåfall måste det vara PSR som har tagit bort sin? Eller jag förstår inte? Om jag var sist på tråden, och PSR avslutade, hur tänkte du nu? PSR besvarade libellules inlägg med mig inblandad.

Vars är världen på väg?
Mer
15 år 7 månader sedan #148783 av Geta
Det kan bara du veta Jocke, om du har tagit bort något
inlägg. Annars kan föregående postare ta bort sitt inlägg
innan nästa har hunnit skriva färdigt och posta.
Då kan ett svar hamna i luften utan samband.
Något som citeras kan också vara borttaget men ändå
finnas med i ett svar.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 7 månader sedan #148784 av Jocke
Nä, jag har inte raderat ngn inlägg. Nä, ännu en avstickare från ämnet! Vad har det för betydelse om jag är först eller sist? Nä, det måste ligga på PSR:s bord tyvärr!

Vars är världen på väg?
Mer
15 år 7 månader sedan #148785 av Geta
Det går att se i syne ibland när det gäller data.
Det har hänt mig flera ggr.
Mer
15 år 7 månader sedan #148789 av Nissegossen
Ja lägger ned nu...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 7 månader sedan #148793 av Jocke

PSR skrev:

Libellule skrev:

Varför låter du en begravd historia fortsättningsvis spöka i ditt liv?


Nja, jag anser nog att jag lyckats begrava det ganska så väl ändå. Jag har ju klarat av att leva familjeliv i 15 år utan att överhuvudtaget ha diskuterat vad som hänt med någon psykolog. Jag har bara lagt locket på och försökt glömma. Inte anklaga mig själv.

Kan inte du se kyssen som en ömhetsbetyg? Eller du har satt en gräns, där du inte vill ge en man en njutning


Jo, jag börjar förstå att kyssar är en viktig del, och jag skulle gärna kunna erbjuda detta till en man. Jag erbjuder ju allt annat, när tiden är kommen så att säga, så varför skulle jag inte erbjuda en kyss eller två, om det inte vore för att det handlar om något helt annat?

Vi träffades idag, och då märkte jag av mitt andra stora problem: att ha ögonkontakt. På något vis måste det ha samband med kyssarna. Den andre kommer kanske helt enkelt närmare än vad jag klarar av.

Det andra sexet har jag, som utnyttjad tonåring, fått lära mig att stänga av, att genomleva som fysiskt närvarande, men mentalt frånvarande.

Tvivlar på att kyssar är viktigt. Dessutom är nog många män otroligt äckliga i munnen. Kanske tjejer också är i och för sig men det var ju inte det saken gällde.


Jo då PSR! Om man tänker efter, hur kan en tjej kyssa en man med snus i munnen? Men annars med hyfsad hygien, så är det i allra högsta grad icke äckligt, utan bara en kärleksbetygelse.

Vars är världen på väg?