Vad är fel med självmord?

Mer
3 år 3 månader sedan #1314047 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad är fel med självmord?
Du kan klicka på source längst upp till vänster. Då blir citeringen separerad.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1314051 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vad är fel med självmord?

Geta skrev: Du kan klicka på source längst upp till vänster. Då blir citeringen separerad.

testar att klicka på source
Mer
3 år 3 månader sedan #1314059 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad är fel med självmord?
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1314067 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vad är fel med självmord?
tack själv för att du löste det för mej och andra som läser det som du skrev. jättebra. :)
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1314096 av Nissegossen

Admin1 skrev: Du hittar på Nissegossen. Ted hade haft problem i 12 år och borde fått antipsykotika länge. Han borde själv kunnat räkna ut att han hade schizofreni. Knappast troligt att de hade meddelat diagnos per telefon dagen innan han skulle läggas in. Helt orimligt. 

Blir sur, jag blev inte trodd då och inte nu heller, bevisen ligger på viska.se om du inte raderat det. Bättre kan jag inte, beviset var en ljudfil med Kennet Gärdestad där någon klistrat in det på viska.se och jag gissar att det var Kennet Gärdestad som själv lagt in filen.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 3 månader sedan #1314099 av Richard
Svar från Richard i ämnet Vad är fel med självmord?
Min älskade morbror tog sitt liv i maj 2019... Saknar honom så mycket!

Han hade det periodvis jobbigt, både psykiskt och kroppsligt. Han blev 59 år... Men jag känner mig inte alls arg eller besviken på honom. Tycker mest synd om mormor som fortfarande lever, som förlorade sin son. Men han är hos morfar nu!