Vad är fel med självmord?

Mer
3 år 3 månader sedan #1314187 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad är fel med självmord?
Problemet med dig Nissegossen är när du fått för dig något, så kan du inte korrigera om det är fel utan du framhärdar trots överbevisning. Tror det beror på din självuppfattning som är hög och om du medger fel så krackelerar självbilden. Men jag inväntar en analys av Cosmos som är psykolog.
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1314192 av Nissegossen
Det gjorde jag själv inget att argumentera om. I Teds fall, var psykiska sjukdomar tabu och det gav familjen skygglappar för psykisk sjukdom, det var nedvärderat inom familjen. Det var ett rent tabu att nämna att någon i familjen hade en psykisk sjukdom.

Admin1 skrev: Problemet med dig Nissegossen är när du fått för dig något, så kan du inte korrigera om det är fel utan du framhärdar trots överbevisning. Tror det beror på din självuppfattning som är hög och om du medger fel så krackelerar självbilden. Men jag inväntar en analys av Cosmos som är psykolog.
 

Tala för dig själv, jag vet att jag har rätt, varför skulle jag argumentera för en sak jag inte trodde var sanning? Det faller på sin egen orimlighet.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 3 månader sedan #1314196 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad är fel med självmord?
Ted Gärdestads bror Kenneth var arkitekt. Han borde ha varit mer upplyst än så.
Mer
3 år 3 månader sedan #1314200 av Nissegossen
Lägger ned det här, ni är både blinda och döva för vad jag skriver.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1314213 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vad är fel med självmord?
Men det som jag har alltid undrat hur kommer sig att det gick rykten att Ted Gärdestad låg bakom mordet på Olof Palme? Jag fattar inte det. Det kanske var andra tider? 
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Pimed. Orsak: Analsex
Mer
3 år 3 månader sedan #1314216 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad är fel med självmord?
Ingen aning. Det var väl någon som spred ett rykte. Vet inte var Gärdestad stod politiskt.