Vad är fel med självmord?

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1314255 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vad är fel med självmord?
Jag tror nog att han var alldeles för ung och mot slutet för psykotisk att bilda en egen politisk uppfattning. Alla vet juh själva att vara ungdom och vet även hur snurrigt det blir med psykoser. Dessutom hade han väl inga mediciner mot sin schizofreni. Då blir man riktigt snurrig och förvirrad. Som demens eller delirium. Kanske båda.
Mer
3 år 3 månader sedan #1314258 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad är fel med självmord?
Han såg ut som att han var medicinerad med neuroleptika/antipsykotika. Han såg inte alls frisk ut.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1314261 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vad är fel med självmord?
Men hur kan man se om någon går på antipsykotika? Hur kunde du se det? Det var kanske schizofrenin som gjorde att han mådde så dåligt så man märker av det på kroppsspråket?
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Pimed. Orsak: Analsex
Mer
3 år 3 månader sedan #1314262 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad är fel med självmord?
Jo, det syns ganska tydligt. Han var uppsvälld.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1314267 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vad är fel med självmord?
Okay! Det är bara det att jag har aldrig kunnat se på någon om gått på antipsykotiska däremot har jag märkt på om någon mår dåligt av deras kroppspråk. Men mediciner har jag aldrig sett kunnat se. Men svullen kropp jo det kan vara så för han är naturligt jättesmal! Nu tänkte jag på att man märker på vissa att dom tar narkotika. Så borde man väl kunna se det på antipsykotiska. Men det är bara det att jag har aldrig märkt det. Vad mer såg du förutom svullen? Viss gångstil? Apatiskt ansiktsuttryck? Gissar nu bara har ingen aning.
Mer
3 år 3 månader sedan #1314270 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad är fel med självmord?
Minns inte mer.