Referensindivid i ny studie?

Mer
17 år 11 månader sedan #40466 av Nissegossen
Kan bara säga om rubrikerna i dagens Expressen "Misstänkte mördaren, jag minns ingenting, Över tre tusen dog i jordskalv på Java idag, Två personer hittade hängda i skogen idag, 55 årig man drunknade på Tjörn idag, 17 åring våldtagen i Gottsunda idag, knivskadad hittad i Spånga greps för dråpförsök efter ungdomsbråk".

Och du frågar mig om jag är varg! Tacka vet jag nyheter från Målila! :fiol

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 11 månader sedan #40468 av Nissegossen
Jag har upplevt en skällande hund i sömnen. Jag har tänkt på labradorer sedan jag var 15 år gammal!

Ja, helt tydligt har du en hund inom dig! Gissar att i nästa liv får du leva såsom hund!

Ingenting ont i det! Vaff! Voff! Geb geb, Gob Gob.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 11 månader sedan #40469 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Referensindivid i ny studie?

Nissegossen skrev: Kan bara säga om rubrikerna i dagens Expressen "Misstänkte mördaren, jag minns ingenting, Över tre tusen dog i jordskalv på Java idag, Två personer hittade hängda i skogen idag, 55 årig man drunknade på Tjörn idag, 17 åring våldtagen i Gottsunda idag, knivskadad hittad i Spånga greps för dråpförsök efter ungdomsbråk".

Och du frågar mig om jag är varg! Tacka vet jag nyheter från Målila! :fiol


"Och angående svaret på hundfrågan vem är man/kvinnan som för allas gemensamma talan? Att det finns fler än ett svar torde stå utan tvivel!!"

Jadu Nissegossen, du ställer inga lätta frågor! Jag är en helhet Nissegossen! Dem olika signaturerna representerar bara vilken typ av samhällsdebatt jag representerar, det har inget med könsfrågan att göra!

Det som jag representerar står inte för personlighetsklyvning, vilket du verkar ha fått för dig! Det är inte svårare än så!

Appropå varg! Så sa du det själv, du försökte spegla dig på mig, men se den gubben går jag inte på! Visst är det otäcka saker som har hänt! Det löjliga i sammanhanget är inte frågan om du är en varg, utan det är att ge sig ut för att vara ngn annan än den man är!

Jag försöker alltid sända positiva vibbar, men tydligen är det en tolkningsfråga, vars dem tar vägen? Du behöver inte reflektera dagens händelser på mig, mitt ansvarsområde ligger inom språkets värld dvs diplomatins! Så dem grejerna du nämner är småpotatis jämfört med alla dessa tragedier som sker dagligdags!

Vi människor bör sluta med att tycka synd om oss själva, och utrota fattigdomen och analfabetismen från agendan!

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 11 månader sedan #40471 av Nissegossen
Ja, efterom du är Diplomat kanske du har förståelse och kan dela med dig lite? Det gällde ju att utrota fattigdom och anafalbetism! Jag kunde behöva ett bidrag av både det ena och det andra, eftersom jag är fattig och tydligen enligt samlade expertisen hos dig (Tag god betänketid på dig) ilitterat.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 11 månader sedan #40474 av Nissegossen
Angående att jag skulle vara varg! Ha! Tacka vet jag Delfiner!

Dessa gör aldrig en människa förnär och de släss mot havets vargar, hajarna! Vilka är deras fiender!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 11 månader sedan #40475 av Nissegossen
Det bästa av allt! Du kan inte anklaga mig för att vara varg!

Dessutom går det inte, för det finns ingenting i mig du kan anklaga mig som är värt någonting i sinnevärlden! Mitt samvete äör totalt rent, allt är uppenbart inför den högste.

Däremot ni verkar ha en hel del på samvetet och mycket, mycket att dölja! Det har genom tiden, klart lyst igenom! :fiol :väggen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum