Referensindivid i ny studie?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 11 månader sedan #40476 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Referensindivid i ny studie?
Jamen du Nissegossen, du hör ngt som jag inte hör! Jag har relativt höga tankar om dig, men aldrig att det undslipper mig att du är en illiterat!

Eftersom jag nu tydligen är en diplomat med ´höga tankar om att utrota dessa betingelser som nämnts, så säger du plötsligt att du är fattig, och förmodligen behöver lite bistånd? Vad jag har förstått så har du mer än mig / m än mig?

Att spegla sig som du gör, är egentligen godtyckligt, eftersom dina problem knappast är att vara utan tak över huvudet eller vara utan mat!
Samtidigt känner du säkert en trygghet, men då måste jag ställa dig den frågan, vems talan för du, alla fattigas i Sverige, eller?

Om jag kan ge dig ett tips, på att du bättre kan förstå att jag absolut inte vill göra dig illa, är att du inser att vi alla är människor, kan du inse det? Så är jag inget hot mot din revir!

Du verkar ha byggt upp en sinnebild av mig såsom varandes en med höga ideal, men som inte kan motsvara den sinnebilden. Slutar du söka motsägelsefullheter i mitt sätt att skriva, så inser du att jag är en helhet och står för att jag jobbar i det godas tjänst, vilken tydligen inte är din uppfattning?

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 11 månader sedan #40477 av Nissegossen
Hmmm... :tänk :stopp :fiol

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 11 månader sedan #40481 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Referensindivid i ny studie?
Du sa själv, att jag skulle vara försiktig med vargar! Och en sak ska du ha klart för dig! Om jag har en del på samvetet, så kan jag bara tolka det som att du fortfarande speglar dig mot min självbild, eftersom jag inte blandar in min omgivning i vad jag skriver, eftersom så många då skulle skulle känna igen sig, vilket du tycks göra?

Jag anser att du att du lämnar ut mitt försvar till allmän godtycke, så kan jag bara säga, javisst har jag en del att dölja! Alla människor har lik i garderoben, men det är inte din uppgift att avslöja dem!

Du har säkert mycket mer att stå till svars för, eftersom jag anser mig vara ett offer för en allmänsklig moral, där man söker fel hos enskilda individer. Jag har aldrig anklagat dig för ngt! Isåfall tolkar du in saker som jag inte har tänkt på! Tro mig, jag vill dig inget illa!

Den som vill mig illa, har däremot en del, att svara inför? Jag har inget dåligt samvete, för att jag mår dåligt! Jag känner att alla anklagelser är gripna ur luften, eftersom jag än en gång anser mig vara ett offer för hur vissa antyder felaktiga grunder!

Om man lyssnar, så är vi alla lika inför lagen! Att utsätta en människa för utlämnande uppgifter är brottsligt, så jag kan skarpt dementera dina uppgifter! Eller är det så att detta handlar om politik? så anser jag att vi ska föra denna debatt någon annanstans där det finns moderatorer som kan granska om det man säger är ett lagbrott mot enskilda individer! :twisted:

Vars är världen på väg?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 11 månader sedan #40486 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Referensindivid i ny studie?
:klappa :tystad :mrgreen: .? :P

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 11 månader sedan #40488 av Nissegossen
Kan bara säga som en kompis morsa sade till honom; Om någon är go ve dej va go tillbaks, om någon è dum bara gå!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 11 månader sedan #40491 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Referensindivid i ny studie?
Ja, men min schizofreni får mig bara att tänka så hemskt, när det blir lite påfrestande. Jag försöker vara snäll, men missförstånd uppstår så lätt. Och jag är snäll, tycker jag, naturligtvis subjektivt!

Nu avslutar jag, och går och slaggar, vi hörs!

Vars är världen på väg?