Min mobil

Mer
4 år 2 månader sedan #1227919 av memphis
Svar från memphis i ämnet Min mobil
Min dator, en laptop, är det något skumt med. Därför har jag inte id installerat på den, och använder den bara till att betala räkningar. Då identifierar jag mig med mobilens kamera. Det konstiga med min laptop är när jag stänger av den. Då kommer det upp ett meddelande om någon "host computer" (värd-dator) som är aktiv. Jag vet inte. Känns som något skumt med det.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 2 månader sedan #1227920 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Min mobil
Kan det menas med att din mobil är en enhet eller en host computer som du säger?

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 2 månader sedan #1227921 av memphis
Svar från memphis i ämnet Min mobil
Nej jag tror inte det iaf, Jocke. Men jag vet inte.
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
4 år 2 månader sedan #1228008 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Min mobil
Jag har en Huawei mobil som hade spräckt glas när jag fick den. Fast jag upptäckte det först efter en månad och hade då tappat den på golvet. Men sprickan var ytterst diskret, högst upp och jag är säker på att den var där från början. Jag kontaktade säljaren men det var lönlöst. Han menade att jag hade åstadkommit sprickan då jag tappade den. Jag fann inga bevis på motsatsen.

Och nu har skärmen börjat gulna i det skadade området. Det är så synd, det är ju en bra mobil med bra ljud, men om skärmen blir gul måste jag ju köpa en ny vilket jag inte har råd med. Suck.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228010 av memphis
Svar från memphis i ämnet Min mobil
Synd Cosmos att det blev sådär. Man kan ju laga bara glaset också. Kostar väl ca 800kr. Dyrt, men ändå billigare än en ny mobil och allt bängel med att byta telefon.
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
4 år 2 månader sedan #1228012 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Min mobil
Ok, jag ska kolla runt lite för att se var jag kan byta skärm.