Min mobil

Mer
4 år 2 månader sedan #1228965 av memphis
Svar från memphis i ämnet Min mobil
Man måste nästan ha ett fodral till sin mobil om den inte ska gå sönder. Jag har ett vitt läderfodral som öppnas som en bok. Köpte det på fyndiq. Se för 79 kr och det har räddat min mobil ett par gånger.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229213 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Min mobil
Kiten finns nog inte i affär, men glas till min smartphone kostade 62 kr på Ebay. Då ingick verktygen också.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229230 av björk
Svar från björk i ämnet Min mobil
Jag har 4 mobiler
Mer
4 år 2 månader sedan #1230422 av Richard
Svar från Richard i ämnet Min mobil

Admin1 skrev: Om glaset på smartphonen går sönder finns det ofta kit på Ebay med nytt glas som man kan byta själv. Brukar kosta en hundring.

Jag fick en stor repa på glaset på min nya svindyra telefon, så jag var arg för det. Men några månader senare läste jag om att de har skärmskydd, o visst, repan satt på en tunn plastfilm som man kunde byta ut!
Mer
4 år 2 månader sedan #1230445 av wasp
Svar från wasp i ämnet Min mobil
Har en iPhone. Den skulle jag inte ge mig på att försöka skruva själv! Pytte pyttesmå skruvar!
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1230453 av memphis
Svar från memphis i ämnet Min mobil
Jag har en gammal iPhone, som det var otrolig kvalité på. Den är nog ca 8 år gammal och fungerar än. Men jag blev tvungen att byta ut den till slut eftersom uppdateringarna till modellen tog slut. Nu har jag den som reserv. Använder tidtagaruret när jag kokar ägg.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by memphis.