Min mobil

Mer
4 år 2 månader sedan #1227680 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Min mobil
Jag är en flitig mobilanvändare. Tycker det är smidigt och lättillgängligt med alla appar och funktioner.

Använder den mest till att fota, hänga på viska, bevaka blocket/auktioner och läsa nyheter. Några gånger om dagen kikar jag in på sociala medier men är själv inte speciellt aktiv där. Jag följer dock en hel del konstnärer på Instagram som jag tycker är inspirerande.
Mer
4 år 2 månader sedan #1227701 av Geta
Svar från Geta i ämnet Min mobil
Använder datorn mer än mobilen. Har aldrig med mig mobilen, då jag är ute. Liksom Inwatto har jag få vänner, så sms blir inte så ansträngande. Tycker det är roligt med foton på mobilen. Missbrukar inte alls mobilen. En gång, när jag var hos frissan, påstod att hon hörde min mobil brumma i väskan. Konstigt, då jag inte hade någon mobil med mig.
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1227703 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Min mobil
:rotfl Hade hon hörselhallucintationer?

Jag har mobilen med mig när jag ute då jag tycker att det är enbart då man verkligen har användning för den. När jag sitter i väntrum brukar jag surfa lite grann på Twitter som jag tycker är kul, i första hand.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Cosmos.
Mer
4 år 2 månader sedan #1227704 av spasy
Svar från spasy i ämnet Min mobil
Använder mobilen till sms och telefonsamtal. Ibland instagram.
Datorn används mycket, många timmar per dag.
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
4 år 2 månader sedan #1227705 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Min mobil
Ja, allt går mycket snabbare med datorn.

Men jag har en androidbox för TV:n vilket jag förstår inte är speciellt vanligt. Så jag kan se såväl Youtube, SVT Play, TV4 Play, Via Play och Netflix på den. Allt i HD.
Mer
4 år 2 månader sedan #1227717 av mopa
Svar från mopa i ämnet Min mobil
Använder mobilen till att ringa o sms. inget annat.