Min mobil

Mer
4 år 2 månader sedan #1228298 av Geta
Svar från Geta i ämnet Min mobil
Hur hinner du?
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
4 år 2 månader sedan #1228302 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Min mobil
Om du menar mig så är det ju inte så att jag sitter natt och dag med surfplattan utan ibland tittar jag på en film, ibland går jag in här och Swish använder jag för snabb överföring av pengar till vänner. Ser inte mycket på TV och läser inte längre böcker och papperstidningar, utan det blir att jag sysselsätter mig med detta och träffar t o m vänner ibland (ironi).
Mer
4 år 2 månader sedan #1228554 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Min mobil
Har man router med wifi hemma kan man surfa gratis på mobilen genom att ansluta sig via wifi, men man får kolla på lösenordet till wifi på routern.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1228640 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Min mobil

Admin1 skrev: Har man router med wifi hemma kan man surfa gratis på mobilen genom att ansluta sig via wifi, men man får kolla på lösenordet till wifi på routern.


Lösenordet ser ni på baksidan en svensk router står det till och med lösenord på etiketteringen i botten. Om någon behöver en router har jag flera om någon vill ha, en helt ny inte ens upptagen från plasten ligger här det som går sönder är strömmen dock eftersom jag på samma ställe har hittat strömmen med den transformator.

Typ batteriladdare och då det är samma strömförsörjning till de flesta förekommande på routrar på marknaden så har ni strömmen det finns ingen i affärerna som går att köpa de har inte lösningen så de som satt sina där fullt fungerande är för de köpt en ny router har ni tillverkning av den strömförsörjning fullt klart den säljer på marknaden

Det finns en nisch där som det går att tjäna pengar på. Router kan jag skicka, men strömmen får ni klara själva men det finns inte på marknaden och köpa. Köper ni en transformator med likriktare går den att köpa en ställbar men den storleken passar inte i hålet på routern så det går inte samt dålig kvalitet på den jag har haft en den gick snabbt sönder.

När jag hade en sändare följde det med strömmen till en bil till det som förr var cigarettändaren i kupen i en personbil Jag tog mig till Kjell & Compani det tog tid innan tioöringen trillade ned hos honom men när han förstod varför han kom med flera batterieliminatorer men samma sak där men när han fattade vad jag skulle ha då lös uppfinnar Jockes gående ljushuvud upp den visste jag skulle fungera så den sändaren har ett utag i den för att en och halvvolts batteri men den fungerar inte med det och det extra som var i bilen är tolv volt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228865 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Min mobil
Om glaset på smartphonen går sönder finns det ofta kit på Ebay med nytt glas som man kan byta själv. Brukar kosta en hundring.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228963 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Min mobil
Vad kostar ett kit till fullpris i en affär? Hade en söndrig där telefonen inte fungerade efteråt, den gick ut med skrivbordet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum