aldrig haft?

Mer
16 år 2 månader sedan #108623 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet aldrig haft?
Jag tror att det kan vara så att om man är sjuk, i tex schizofreni, så har man nog fullt upp med att försöka hålla huvudet över vattenytan och då kan det vara svårt intressera sig för andra människor.
Så har det nog varit för mig iaf.
Jag isolerar mig verkligen när jag inte mår bra, för jag orkar inte med en massa intryck eller människor.
Jag blir 27 i Maj och har endast haft ett förhållande och det varade bara 2-3 månader.

Det är först nu som jag känner att jag möjligvis kan att ge en partner tid, känslor och utrymme i mitt liv. Det för att jag varit rätt stabil det senaste året och så vida det inte händer något oförutsett så finns chansen att jag håller mig stabil ett tag till.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 2 månader sedan #108632 av
Svar från i ämnet aldrig haft?
Tips till ensamma: prostituerade.
  • Ready
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 2 månader sedan #108676 av Ready
Svar från Ready i ämnet aldrig haft?

PSR skrev:

girl25 skrev: finns de fler än jag här som är 25 o aldrig haft någon partner..? är nyfiken över hur de är men samtidigt så undrar man om de är värt det..folks förhållanden verkar va rena skämtet nu för tiden.. ingen respekt eller ärlighet nånstans...

-

Jag är 41 år och har fortfarande inte gjort sexuell debut. Tre gånger i mitt liv har jag rört en person så att det känns bra. Skulle aldrig klara massage och så vidare. Skulle önska att fler gick ut med såna saker. Alla är inte sexuellt aktiva från tretton års ålder.

Har paranoid schizofreni, svår social fobi och underliggande autism.

Är kär i en tjej och gör vissa framsteg men det går långsamt. Har känt henne i snart fyra år och tycker bara mer om henne. Med lite tur så löser det sig.


Jag har samma diagnos som dig. Använder du dig av någon speciell raggningsstrategi, det finns flera skolor som omnämns i tex spelet. Jag har börjat tvivla på att raggningstrategier fungerar, det känns som om de flesta tjejer genomskådar alla försök...
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
16 år 2 månader sedan #108678 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet aldrig haft?
Två ggr har jag blivit ihop med tjejer i fyllan. Bara korta förhållanden. En gång hade jag en seriösare förhållande med en äldre kvinna, men det var dömt att misslyckas. Nu har jag en relation brevledes, men tjejerna vill se alla aspekter för att känna sig trygga i förhållandet, så det går egentligen inte att smyga med vem man är! Den paranoida schizofrenin försvårar eventuella kontakter, det är svårt att ge sig hän helt och hållet. Det reserverade dröjer sig kvar i medvetandet, trots att man har bestämt sig för att sätta gasen i botten.

Vars är världen på väg?
  • Patrik
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 2 månader sedan #108697 av Patrik
Svar från Patrik i ämnet aldrig haft?
Gäst tips till ensamna mäniskor ... Inte för att jag tror det är lösninget på problem att agera kort siktigt ,

arbeta på att skaffa mål i livet som inte handlar om brudar eller partners så kommer automatiskt efter tag att träffa mäniskor och du kan prata på ett avslappnat sätt

patrik

(Inge ont om gäst eller. mäniskor som blir tvingad till prostitution av övergrepp och kanske även tvingad till scitzofreni det finns hjälp att skaffa)
  • Niklas.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 2 månader sedan #108844 av Niklas.
Svar från Niklas. i ämnet aldrig haft?
Äh. Kärringar vill bara njuta och inte göra nytta. När sa en kärring någonting bra? Och vad ska jag med en kärring till? Jag kan inte vara så ytlig som dom vill. Inte vill jag prata med dem för det handlar bara om känsloargument, babys, kläder, hår, smink, tasteline.com och bara ytligheter. Jag är intresserad av hård vetenskap, inte av look and feel, niceness, gosedjur, kosmetika, kläder eller psykfall. Kärringar gillar kärringtankar och godtyckliga sociala domar och avskyr oftast sanning typ matematik och vetenskap.