aldrig haft?

  • li
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 9 månader sedan #137180 av li
Svar från li i ämnet aldrig haft?

Gäst skrev: Tips till ensamma: prostituerade.


Det ärväl inte nöedvändigt,gåut påkrogenellervar som , sitt på en bänk
o selitetrånsjukut

du ska se.........alldeles snart kommer en"likasinnad"....

iaf minerfarenhet, så verkar det funka iSthlmiafsommartid

KRAM
Mer
15 år 9 månader sedan #137183 av Geta
Svar från Geta i ämnet aldrig haft?
Det stämmer!
En gång när jag satt på en parkbänk blev jag
erbjuden en resa till Italien av en karl.
Mer
15 år 7 månader sedan #149558 av Moonlight
Svar från Moonlight i ämnet aldrig haft?
Det är så typiskt att det ska vara en ålder för allt. 18 för studenten, 20 för universitet, 30 för barn, man och en volvo. 50, då ska man ha barnbarn. Tänk om alla bara kunde få göra sitt i den takt man vill. :D
Mer
15 år 7 månader sedan #149634 av maktlös
Svar från maktlös i ämnet aldrig haft?
Ärligt talat förstår jag inte grejen vad är det som är så speciellt. Många sätter verkligen upp förhållanden och sex som någonting jättehärligt och heligt som man _ska_ syssla med efter en viss ålder.

Såhär funkar det för mig, jag har sex ibland och det är just nu två vänner jag kan ringa nästan när jag vill och vi kan "se film". Samma sak för dem dem kan ringa mig och vi kan "se film". Det trivs jag med. Jag är inte intresserad av förhållanden. Jag tycker om mina vänner. Tycker om alla mina vänner och vissa är jag närgången med.

Visst jag har haft två lite längre förhållanden men jag trivdes inte med att binda mig till en person. Jag vill kunna träffa och "se film" med vem jag vill när jag vill och inte behöva redovisa det för någon.

Alla kontakter man har med alla människor är förhållanden. Kärleksförhållanden altså kärlek med tillit och allt som hör där till har jag med mina vänner.
Mer
15 år 7 månader sedan #149708 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet aldrig haft?
Bry dig lite extra om dig själv om du är ensam... ta ett skönt bad med doftande oljor och smörj in dig med en skön kräm efteråt... eller unna dig massage... alla mår väl av beröring...
Mer
15 år 7 månader sedan #149755 av Libellule
Svar från Libellule i ämnet aldrig haft?
Niklas skrev:

Äh. Kärringar vill bara njuta och inte göra nytta. När sa en kärring någonting bra? Och vad ska jag med en kärring till? Jag kan inte vara så ytlig som dom vill. Inte vill jag prata med dem för det handlar bara om känsloargument, babys, kläder, hår, smink, tasteline.com och bara ytligheter. Jag är intresserad av hård vetenskap, inte av look and feel, niceness, gosedjur, kosmetika, kläder eller psykfall. Kärringar gillar kärringtankar och godtyckliga sociala domar och avskyr oftast sanning typ matematik och vetenskap.


Jag blir ärligt talat så jävligt förbannad när jag läser sån här smörja. Hur kan man vara så korkad att man tror sig veta allt och därmed kunna dra halva mänskligheten över en kam??

Visst, jag förnekar inte att det finns tjejer/kvinnor som påminner om denna beskrivning, men du, Niklas, ger bevis på en stor brist på erfarenhet när du tror att alla är så.

Dessutom är det ju så att en man får den kvinna han förtjänar, så om du bara har erfarenhet av sådana kvinnor, är det bevis på att du själv har sökt upp just den typen. Antagligen är du inte vidare omtyckt av intelligenta kvinnor, så du får nog hålla till godo med dina "kärringar"! *känner mig spyfärdig!*