aldrig haft?

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 7 månader sedan #149757 av
Svar från i ämnet aldrig haft?

PSR skrev:

Gäst skrev: Tips till ensamma: prostituerade.

Tanken har fallit mig in men det skulle jag aldrig någonsin klara. Dessutom är det en otroligt smutsig bransch där tjejerna far minst sagt otroligt illa. Vill inte medverka till något i den vägen. Skulle inte ens försörja porrindustrin.

I dagens internetvärld borde matchmaking lösa de flestas sexuella problem. Borde gå att hitta en renodlad sexpartner som matchar. Tyvärr är jag för socialt invalidiserad för att klara det. Dessutom blir jag så otroligt kär precis som alla autister såvitt jag förstår. Känslorna kommer långt före sen kommer det fysiska. Patetiskt vilken loser man är!!


Är nog likvärdigt med en date. För en date behöver man kanske ett gott vin, lite ostar etc. och biobiljetter. För en prostituerad behöver man ett par tusen och får en exakt likadan upplevelse med en sexuellt erfaren kvinna.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 7 månader sedan #149758 av
Svar från i ämnet aldrig haft?

Libellule skrev: Niklas skrev:

Äh. Kärringar vill bara njuta och inte göra nytta. När sa en kärring någonting bra? Och vad ska jag med en kärring till? Jag kan inte vara så ytlig som dom vill. Inte vill jag prata med dem för det handlar bara om känsloargument, babys, kläder, hår, smink, tasteline.com och bara ytligheter. Jag är intresserad av hård vetenskap, inte av look and feel, niceness, gosedjur, kosmetika, kläder eller psykfall. Kärringar gillar kärringtankar och godtyckliga sociala domar och avskyr oftast sanning typ matematik och vetenskap.


Jag blir ärligt talat så jävligt förbannad när jag läser sån här smörja. Hur kan man vara så korkad att man tror sig veta allt och därmed kunna dra halva mänskligheten över en kam??

Visst, jag förnekar inte att det finns tjejer/kvinnor som påminner om denna beskrivning, men du, Niklas, ger bevis på en stor brist på erfarenhet när du tror att alla är så.

Dessutom är det ju så att en man får den kvinna han förtjänar, så om du bara har erfarenhet av sådana kvinnor, är det bevis på att du själv har sökt upp just den typen. Antagligen är du inte vidare omtyckt av intelligenta kvinnor, så du får nog hålla till godo med dina "kärringar"! *känner mig spyfärdig!*


Varför blir du arg? Låt Niklas behålla sin matematik och vetenskap, till vilken nytta det nu är...
Mer
15 år 7 månader sedan #149762 av Libellule
Svar från Libellule i ämnet aldrig haft?

Varför blir du arg?


1) För att i egenskap av kvinna känns det som om det är mig han försöker beskriva som totalt intelligensbefriad.

2) För att Niklas alltid ska komma med inlägg fulla av människoförakt, och folk som ser ned på andra är något jag inte klarar av.

Någon på det här forumet måste ju reagera, men det verkar som om jag är den enda som gör det. Vad beror det på? Är det för att ni är så vana vid Niklas uttalanden sedan länge att ni inte längre bryr er - eller tycker ni att han har rätt i vad han säger?

Likgiltighet inför så klart uttryckt människoförakt är lika farlig som själva föraktet!
  • lovley
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 7 månader sedan #149763 av lovley
Svar från lovley i ämnet aldrig haft?
Men varför ska Niklas få häva ur sig vad som helst här på forumet?
Har märkt att de flesta av er klarar av honom - inte bli ledsna av hans svammel. Men det ska finnas gränser tycker jag.
Mer
15 år 7 månader sedan #149764 av Libellule
Svar från Libellule i ämnet aldrig haft?
Tack, lovley! Äntligen någon mer som reagerar!

Och därmed firar jag mitt 400:ade inlägg! :twisted:
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 7 månader sedan #149766 av
Svar från i ämnet aldrig haft?

Libellule skrev:

Varför blir du arg?


1) För att i egenskap av kvinna känns det som om det är mig han försöker beskriva som totalt intelligensbefriad.

2) För att Niklas alltid ska komma med inlägg fulla av människoförakt, och folk som ser ned på andra är något jag inte klarar av.

Någon på det här forumet måste ju reagera, men det verkar som om jag är den enda som gör det. Vad beror det på? Är det för att ni är så vana vid Niklas uttalanden sedan länge att ni inte längre bryr er - eller tycker ni att han har rätt i vad han säger?

Likgiltighet inför så klart uttryckt människoförakt är lika farlig som själva föraktet!


Delvis har han ju rätt, det ska inte förnekas. Men hans inlägg bör inte höra hemma på en hemsida för sjuka människor.