aldrig haft?

  • havrefras
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 7 månader sedan #149990 av havrefras
Svar från havrefras i ämnet aldrig haft?

girl25 skrev: finns de fler än jag här som är 25 o aldrig haft någon partner..? är nyfiken över hur de är men samtidigt så undrar man om de är värt det..folks förhållanden verkar va rena skämtet nu för tiden.. ingen respekt eller ärlighet nånstans...

-

jag tycker ämnet helt spårade ur när någon kom med förslaget att en bok skulle lösa alltihop.. jag va som mest sexuellt aktiv mellan tolv och sexton. jag är nu trettio fyllda och under en tio års period legat med en tjej.
aldrig haft ett förhållande med någon som varat mer än två veckor och tjejer jag gillat har jag aldrig fått till det med. precis som någon sa här har psykoser tagit över. Och hur i Helvete skulle horor komma att hjälpa om man vill ha ett förhållade med någon undrar jag. jag vet facktisk inte om jag kan räkna dom gånger som jag haft sex för det har blivigt så jävla misslyckat varje gång.. ftw
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 7 månader sedan #150731 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet aldrig haft?
Njae. jag börjar känna en tvivel på att människor kan vara goda. Hur lämnar man ett singelliv när man är så emanciperad? Man söker en frigörelse från en övervakningsmekanism. Hur blir man då så stabil att man kan tänka självständigt? Ja, jag orkar inte längre hitta förklaringar till mitt beteende, jag känner en misströstan att en bok kan hjälpa en igenom dem föreställningar som dominerar bland vanligt folk. Att jag till slut börjar fundera på om jag verkligen hör fiktiva röster, det kan vara så att man kanske hör verkliga röster? Då blir man ju automatiskt diskvalificerad från schizofreni pga de ingående rösterna man inte är kapabel att hantera, dem blir dominerande. Det påverkar en till en negativa symptom då man känner att dem verkligen inte kan lyssna på det som jag personligen står för. Att hela tiden känna en slags motsägelsefullhet gör att man börjar tvivla på sig själv. Självförtroendet urgröps. Singellivet är både en paradis och helvete!

Vars är världen på väg?
  • aivo
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 7 månader sedan #150840 av aivo
Svar från aivo i ämnet aldrig haft?

girl25 skrev: finns de fler än jag här som är 25 o aldrig haft någon partner..? är nyfiken över hur de är men samtidigt så undrar man om de är värt det..folks förhållanden verkar va rena skämtet nu för tiden.. ingen respekt eller ärlighet nånstans...

-


haft 14 förhållanden typ o jag är bara 25 hehe
(kan ses som dåligt o bra jag vet)