aldrig haft?

Mer
16 år 3 månader sedan #108847 av Geta
Svar från Geta i ämnet aldrig haft?
www.tasteline.com/
Niklas menar du detta som tjejer är intresserade av?
[i:27ebpk8p]Äta bör man annars dör man.[/i:27ebpk8p]
  • Niklas.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 3 månader sedan #108849 av Niklas.
Svar från Niklas. i ämnet aldrig haft?

Geta skrev: www.tasteline.com/
Niklas menar du detta som tjejer är intresserade av?
Äta bör man annars dör man.


Exakt. Ni är på tasteline.com och menar döma efter tycke och smak och inte vetenskap.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
16 år 3 månader sedan #108925 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet aldrig haft?

PSR skrev:

Gäst skrev: Tips till ensamma: prostituerade.

Tanken har fallit mig in men det skulle jag aldrig någonsin klara. Dessutom är det en otroligt smutsig bransch där tjejerna far minst sagt otroligt illa. Vill inte medverka till något i den vägen. Skulle inte ens försörja porrindustrin.

I dagens internetvärld borde matchmaking lösa de flestas sexuella problem. Borde gå att hitta en renodlad sexpartner som matchar. Tyvärr är jag för socialt invalidiserad för att klara det. Dessutom blir jag så otroligt kär precis som alla autister såvitt jag förstår. Känslorna kommer långt före sen kommer det fysiska. Patetiskt vilken loser man är!!



Porrbranschen består ofta av kriminella element. Men det finns aktörer och aktriser som älskar sitt jobb. Varför jag kan säga så, är att så bra skådespelare är dem inte att dem kan fejka sådana känslor, vissa försöker visserligen, men det blir en falsk känsla som visar på en dålig porrfilm. Men dessa prostituerade som säljer på gatan går ofta på knark, så det är inte tillrådligt. Dessa massageinstituts då är väl olagliga?

Vissa tjejer far hemskt illa av branschen då dom blir utnyttjade, men åskådarna blir också utnyttjade, dem utnyttjar ju ens behov av tillfredställelse. Men det är mycket fattigt, och vissa filmer är väldigt beräknande att utnyttja åskådaren mentalt och även visuellt. Gud vet vilken makt dem har att påverka kärleken, men jag tror dem har valt makten och våldet, är inte helt säker, men tror det.

Men varför exploateras kärleken in absurdum? Psr, varför inte bjuda på mat? Eller ta en resa till florida tillsammans? Är dålig på att ge tips, men försöka duger väl?

Vars är världen på väg?
  • partyjunkie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 2 månader sedan #113019 av partyjunkie
Svar från partyjunkie i ämnet aldrig haft?
Ni är inte ensamma om det. jag är 25 & fortfarande oskuld. Jag tycker därimot inte alls att det är jobbigt. jag tycker det kan vara ganska kul ibland faktist för folk blir så chokade & tror nästan inte på det när jag säger det haha. :D .. jag har en kompis som är 21 han är också det och han tycker det är riktigt jobbigt. en annan kompis jag sa det till i sommras när vi satt och prata han vart riktigt chookad han trode först inte på mig. men han tyckte det var jävligt bra och tyckte att jag skulle fortsätta vara det tills man hittat den rätta.. men visst fan vill jag ha någon att ha någon att ha sex med när jag känner för det för det blir ju jävligt uttjatat och bara data fröken höger hela tiden hahaha :D
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 2 månader sedan #113025 av
Svar från i ämnet aldrig haft?

Admin1 skrev: De flesta som tar sitt liv har nog depressioner. Så är det t.ex. vid schizofreni. Självmorden minskar stadigt och det har kopplats till att idag söker allt fler hjälp för sina depressioner istället för att ta sitt liv.


Vem är du, admin?
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 2 månader sedan #113027 av
Svar från i ämnet aldrig haft?

Niklas. skrev: Äh. Kärringar vill bara njuta och inte göra nytta. När sa en kärring någonting bra? Och vad ska jag med en kärring till? Jag kan inte vara så ytlig som dom vill. Inte vill jag prata med dem för det handlar bara om känsloargument, babys, kläder, hår, smink, tasteline.com och bara ytligheter. Jag är intresserad av hård vetenskap, inte av look and feel, niceness, gosedjur, kosmetika, kläder eller psykfall. Kärringar gillar kärringtankar och godtyckliga sociala domar och avskyr oftast sanning typ matematik och vetenskap.


Varför tror du att det som du gillar är könsbundet? Tror du inte att det finns människor som liknar dej? Vad har könet med den här saken att göra?