Sos Alarm 08-112

  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1316853 av Hope
Svar från Hope i ämnet Sos Alarm 08-112

Drummer skrev: Nazisterna på 30-40 talet skulle nog inte se mig som psykiskt sjuk men skör. Att jag är en bra trummis skulle nog rädda mig långt även om jag inte är så snabbtänkt. 


Tänka snabbt? Du menar man ska komma snabbt med svar på tal, både smart och ironiskt? Dom fattar juh absolut ingenting. Enligt mej iaf. Att kunna analysera, reflektera och fundera igenom är spännande och intressant men ett hårt arbete.
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1316855 av krokus
Svar från krokus i ämnet Sos Alarm 08-112
Nazismen är inget att se upp till ändå. Kasta nazismen i soptunnan där den hör hemma! 
Last edit: 3 år 2 månader sedan by krokus.
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1316856 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Sos Alarm 08-112

Hope skrev: Frågar du han hur han mådde?

Jag sade att det kommer bli bättre för oss alla här om vi lägger kortena på bordet. Jag har haft och har sexuella tvångstankar men tänder inte på män. Jag är mer orolig vad andra ska tycka om mig eftersom jag har fått höra så mycket i mitt liv att en del uppfattar mig som Gay! Varför undrar jag! Jag är storvuxen, lång och axelbred. Jag tror dom som kränkt mig har stött på mig för min maskulina kropp. Det kanske har börjat krypa i byxorna på dom när dom ser en riktig man och vill inte erkänna det utan stöter det undan att jag är Gay! Jag älskar tjejer och önskar på sikt att jag ska få träffa en flickvän. 
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1316858 av Hope
Svar från Hope i ämnet Sos Alarm 08-112
Jag tycker inte du verkar minsta gay. Man det har jag ingen rätt att uttala mej om för det är inte min ensak. Många tror jag är heterosexuell. Men jag bryr mej inte. Kvinnor kan snygandes spana in mej på stan. Särskilt när dom med andra tex pojkvän eller sina barn brukar smygtittandes spana in mej. Jag förstår inte hur man kan göra så. Är stan någon form av mötesplats för dejtsugna eller vänsterprassel? Fattar inte.
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 månader sedan #1316859 av krokus
Svar från krokus i ämnet Sos Alarm 08-112
Att vara homosexuell har inget med kroppsform eller kroppsbyggnad att göra. Inte heller bi eller hetero. 
Mer
3 år 2 månader sedan #1316860 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Sos Alarm 08-112
Jag är man och när jag träffar en tjej jag blir förälskad i är en sund känsla för mig. Sedan accepterar jag Homo/Bisexuella människor. Dom har samma värde som oss alla.