Sos Alarm 08-112

Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1316861 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Sos Alarm 08-112

krokus skrev: Nazismen är inget att se upp till ändå. Kasta nazismen i soptunnan där den hör hemma!
 

Verkligen inget att eftertrakta lite fakta skadar inte det sägs att nazisterna gasade ihjäl alla som var på mentalsjukhus 1938 summan jag läst var 60.000 men även många andra som politiska motståndare arresterades och fördes till de första koncentrationslägren redan vid maktövertagandet 1933 sedan 100.000 män fördes till koncentrationsläger för att de var homosexuella de mördade bortåt 275.000 utav sina egna skadar inte att tänka på vad SD står idag. www.levandehistoria.se/fakta-om-forintel...sen-av-andra-grupper

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1316865 av Hope
Svar från Hope i ämnet Sos Alarm 08-112

Drummer skrev: Jag är man och när jag träffar en tjej jag blir förälskad i är en sund känsla för mig. Sedan accepterar jag Homo/Bisexuella människor. Dom har samma värde som oss alla. 


Alla har inte samma värde, finns ett gäng dåliga och ruttna människor som inte har samma värde oavsett sexualitet, kön, tro eller etnicitet.
Mer
3 år 2 månader sedan #1316866 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Sos Alarm 08-112
Jag tror att även Jocke har haft sexuella tvångstankar rent känslomässigt men inte sexuellt. 
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1316868 av Hope
Svar från Hope i ämnet Sos Alarm 08-112
Jag har själv OCD men det handlar att skada sig själv och andra. Jag tycker det är plågsamt att ha det med sexuellt innehåll måste vara mera plågsamt. Jag började prata med mej själv om att det bara var tvångstankar att det är ingenting farligt. Så sakta men säkert kände jag att jag fick kontroll över det hela.
Mer
3 år 2 månader sedan #1316874 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Sos Alarm 08-112
Alla killar har blivit kallad Gay och bög Drummer. Alla.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 2 månader sedan #1316882 av wasp
Svar från wasp i ämnet Sos Alarm 08-112

zoegas skrev: Alla killar har blivit kallad Gay och bög Drummer. Alla.

Ja! Eller Du är väl en jävla kärring!