Ketos

Mer
3 år 11 månader sedan #1251714 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ketos
I fråga om hjälp mot Artros förespråkar de nyponpulver jag tog Ekströms förpackning den största förpackningen Nyponsoppa blandade i vatten satte i mikron till klart att dricka. Det är inte för inte att jag gör nyponvin har ju fått smak på det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 11 månader sedan #1251715 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Ketos
Funderat lite på göra något unikt vin. Blir nyponvin gott?

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 11 månader sedan #1251717 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ketos
Folk hamstrade nyponsoppa i början av Corona-krisen.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251721 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Ketos
Min karl går på ketogen diet och har gjort i säkert 1½-2 års tid. Nu äter han nästan enbart kött (och ägg.) :? Svintråkig att göra desserter till, då han bara äter lowcarb-choklad och liknande.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1251749 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ketos

Zoidar skrev: Funderat lite på göra något unikt vin. Blir nyponvin gott?


Som alltid, avgör du själv om du tycker det är gott eller inte. Smaka antingen att du gör det själv eller någon annans. Smakar det inte gott pröva något annat såg på bladet på Willys att de har vattenmelon för 19 kr kilot jag ju inköpt det som skall vara ett nyponvin men jag kan ändra mig då jag har pengar till en vattenmelon och sockret är inköpt så jag kan om jag får köpt en vattenmelon sätta ett Watermelon wine

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Nissegossen.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1251767 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Ketos
Morotsvin? :lol:

Körsbärsvin?

Krusbärsvin?

Kiwivin?

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.