Ketos

Mer
3 år 11 månader sedan #1251820 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ketos

Amandara skrev: Ursäkta?


Ja, väg för och emot te x hur mycket utav det du tar av livets goda, bruka det, inte missbruka, lätt att göra vad gäller snus tar du omåttligt starkt snus, det gillar du men de flesta brukar mindre starkt snus, vad gäller alkohol känner jag inte till hur mycket du dricker däremot har du synpunkter på hur mycket jag dricker, jag dricker under hela dagen för en förhöjd stämningsnivå till det behövs det inga större mängder alkohol och jag höjer inte mängden och styrkan på det jag dricker. Det är att välja tiden och platsen när man dricker. Det är en förhöjt stämningsläge jag är ute efter håller jag det så är det knappast ett missbruk utan enbart ett bruk.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 11 månader sedan #1251821 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Ketos

Nissegossen skrev:
Prova för veta hur körsbärsvin smakar köp en flaska Danskt Kiresebärsvin
www.google.com/search?sxsrf=ALeKk034yVJd...rABCg&sclient=psy-ab

receptfavoriter.se/recept/koersbaersvin.html


Det kan jag testa, tack!

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 11 månader sedan #1251825 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Ketos
Du är gammal Nissegossen, det får man förstå. Det blir vi alla en dag. Men du behöver väl för fan inte tackla av!
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1251828 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Ketos

memphis skrev: Det är mycket kolhydrater i vin Zoidar! Då ryker ketosen! :)


Njä...




Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1251841 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ketos
Minkonfirmations bibel med söndrig rygg samt lösa blad i har fått fötter kan säga varsågod till den som gjorde att den gick ut du behöver den uppenbarligen två Bibelkonkordans har också fått fötter. Har de första gångerna jag läst Bibeln utelämnat sista boken i både gamla och nya Testamentet för att inte fresta mig själv att säga, jag kan Bibeln. Det kan jag säga direkt har du inte bibeln uppslagen när du talar om ämnet kan det finnas andra som har slagit upp sin medhavda Bibel och säger det stämmer inte alls och läser stycket i den stunden.

Det ligger i sakens natur, vi lever i himmelriket för övrigt finns inte himlen utan grundtexten finns inte himlen, det råkar vara himlarna då vi lever i himmelriket så du ser inte från min horisont och inte jag din horisont.
Det finns otroligt mycket att fundera över både i nutid dåtid framtid. Vi har en själ smaka på det ordet, läs son läs Soul läs sun, titta däruppe din sol lyser över dig där också, värmen är ganska stark eller hur. Din mamma din broder syster finns där också kultplatser där de offrade människor för sina syften, gjordefirmations bibel med söndrig rygg samt lösa blad i har fått fötter kan säga varsågod till den som gjorde att den gick ut du behöver den uppenbarligen två Bibelkonkordans har också fått fötter. Har de första gångerna jag läst Bibeln utelämnat sista boken i både gamla och nya Testamentet för att inte fresta mig själv att säga, jag kan Bibeln. Det kan jag säga direkt har du inte bibeln uppslagen när du talar om ämnet kan det finnas andra som har slagit upp sin medhavda Bibel och säger det stämmer inte alls och läser stycket i den stunden.

Det ligger i sakens natur, vi lever i himmelriket för övrigt finns inte himlen utan grundtexten finns inte himlen, det råkar vara himlarna då vi lever i himmelriket så du ser inte från min horisont och inte jag din horisont.
Det finns otroligt mycket att fundera över både i nutid dåtid framtid. Vi har en själ smaka på det ordet, läs son läs Soul läs sun, titta däruppe din sol lyser över dig där också, värmen är ganska stark eller hur. Din mamma din broder syster finns där också kultplatser där de offrade människor för sina syften, gjorde att de förflyttade stjärnorna stjärnorna där uppe samt tänk på De första stjärntydarna de vi kallar astrologer den tidens astronomer som st att de förflyttade stjärnorna stjärnorna där uppe samt tänk på De första stjärntydarna de vi kallar astrologer den tidens astronomer som ställde horoskop de kände också till hur förändra stjärnornas platser i rymden. Jag stod för länge sedan och tittade på en stjärnbild tyckte den ser inte sådan ut som den brukar göra-. Jag begrundade det sedan såg jag den stjärna i stjärnbilden med stor hast flyga iväg och jag såg hur stjärnorna makade ihop sig och bilda stjärnbilden igen som den brukade se ut. Den som ställer ett horoskop på en människa har makt över den människans liv också, den kan också avsluta liv. Så de stjärntydare som kom för att hylla att en himmelsk konung visste vad de gjorde. Du kallar mig stjärnlös eller själlös ifråga om Bibeln, det kan istället vara du själv som är stjärnlös.Min kon

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Nissegossen.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251847 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Ketos

Anchored in Christ ✟