Ketos

Mer
3 år 11 månader sedan #1251771 av memphis
Svar från memphis i ämnet Ketos
Det är mycket kolhydrater i vin Zoidar! Då ryker ketosen! :)
Mer
3 år 11 månader sedan #1251778 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ketos

Zoidar skrev: Körsbärsvin?

Krusbärsvin?

Kiwivin?


Prova för veta hur körsbärsvin smakar köp en flaska Danskt Kiresebärsvin
www.google.com/search?sxsrf=ALeKk034yVJd...rABCg&sclient=psy-ab

receptfavoriter.se/recept/koersbaersvin.html

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1251786 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ketos
www.systembolaget.se/dryck/aperitif-dess...kirsebaervin-9903702

Krusbär heter ju krus i namnet så pröva krusbär det gör nog skäl för namnet. Kiwi du får söka där Kiwi fåglar finns de har inga naturliga fiender där de lever ty de kan inte flyga och är lätta att fånga, Kiwi frukten liknar ju ett stort krusbär så du som vill ha ett unikt vin kan med fördel använda Kiwifrukt och sätta vin på det www.bryggforum.nu/viewtopic.php?f=18&t=12742

www.google.com/search?q=k%C3%B6rsb%C3%A4...4dxN5njTKVtoxyssQGUY

Vad du gör zoidar krossa aldrig körsbärskärnorna och ha i brygget troligen dödligt giftig då de innehåller i kärnan dödligt giftigt cyanid
illvet.se/manniskan/11-dodliga-doser-i-vardagen

Man hittade i en Kinesisk antingen drottning eller prinsessa med en stor mängd melonkärnor i det som varit i hennes mage, troligen ett bevis på att inte heller skall äta kärnorna på vattenmelon heller. Då när jag såg det hade ju jag redan bryggt och druckit vattenmelon vin i det följer inte med kärnor då jag alltid har en sil när jag tappar upp det på flaska.Man kan använda vinfilter och filtrera genom det. Te x kaffefilter går inte att använda, det skall vara vinfilter

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251789 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Ketos
Körsbärsvin och morotsvin låter döäckligt. Kiwi och krusbär låter gott de är ju lite syrliga. Sött vin uäk.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251798 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ketos
Frukt som jäst är i allmänhet surt det märker du om du brygger själv. Det är en balans mellan surt och sött. Ni får surt vin som ger era barn ruttna tänder det är omnämnt i Bibeln

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 11 månader sedan #1251799 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Ketos
Du kan ta din bibel och köra upp. Ursäkta men.