Ketos

Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1251870 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ketos

Amandara skrev: Du är gammal Nissegossen, det får man förstå. Det blir vi alla en dag. Men du behöver väl för fan inte tackla av!

Nu skrattar jag igen, alla kommer dit där det är bestämt var man skall vara vilket vi inte själva har så stor makt över men hela livet är en avsikt från början att vi skall leva så länge himmelriket består. Eftersom vi tydligen ätit ett äpple (Vi pallade ett att dela på). och därför utslängda får vi göra så gott vi kan ändå och vara bland de stjärnor Gud drar till sig, Det står att en tredjedel av stjärnorna skall försvinna för att aldrig mer hittas, kan du ta till dig det?

Du har rått på den punkten, jag är last-gammal

Zoidar skrev:

Nissegossen skrev:
Prova för veta hur körsbärsvin smakar köp en flaska Danskt Kiresebärsvin
www.google.com/search?sxsrf=ALeKk034yVJd...rABCg&sclient=psy-ab

receptfavoriter.se/recept/koersbaersvin.html


Det kan jag testa, tack!

Jag tyckte nu när jag läste igenom receptet att det var något missvisande de skriver 14 dagar och senare står det 4 dagar, den tryckfelsnisse som jobbar där har gjort om 14 dagar till 4 dagar rätt skall nog vara 14 dagar det är uppenbarligen felskrivning. Bäst att varna dig samt passa dig för kärnorna då de kan utveckla dödligt giftig cyanid detta för att det är gasformigt vid strax under 24 grader och jag läser men jag förstår också vad receptet säger så krossa bara den mängd som står i receptet absolut inte alla kärnor. Jag vill ju varna dig då du och de som dricker vinet kan dö annars. Jag hoppas jag kan lita på ditt eget omdöme. Det får man ta reda på och inte slaviskt göra som det står, utan man får veta vad man gör och varför man gör det. Att tänka själv har gjort att jag ännu lever och jag tänker leva till naturlig avgång

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251872 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Ketos
Nej
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1251899 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ketos
Ligger ned och ville bara lägga jn länken skriver genom ett skärmtangentbord www.google.com/search?sxsrf=ALeKk01SJIy5...6sAEK&sclient=psy-ab

ett Annat Linux tangenbord for blanksteg detta for att gora lanken klickbar pa sotarspraket, knoparmoj, ropar de lanken gar hos fru jansson i uppgang 33

svenska.yle.fi/artikel/2018/08/16/at-int...en-ar-har-men-vet-du

Sotare finns nog inga kvar det har nog overgott till ventilations firmor de ar enda yrket som far bara ligga med lilla riksvapnet i balett i livremmen da unga pojkar som brukade sota genom att ga ned i skorstenen och sota.de fick använda lilla riksvapnet efter att slottet det gamla slottet tre kronor som brann ned. De brann upp da de forsokte slacka branden inne ifran

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1251937 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Ketos
Nisse, akta mig för kärnorna, förstår!


Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan #1252885 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Ketos
Become a keto-human!


Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 11 månader sedan #1252887 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Ketos
Hur funkar chips för ketoläge zoidar? Är ju fett och så. Funkar det i LCHF?