Tacksam för hjälp

Mer
5 år 4 månader sedan #1119007 av Geta
Svar från Geta i ämnet Tacksam för hjälp
Jag tar låg dos av Risperdal. Jag har inte befallande röster. Jag är 65+ och har varit sjuk i schizofreni i 50 år.
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1119008 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tacksam för hjälp
Så här mycket kostar det om vi talar om pengar och vad det kostar samhället om man väljer att ta bort sig själv ett antal miljoner.
www.msb.se/Upload/Kunskapsbank/Statistik...omiska_kostnader.pdf

Jag har alltid haft befallande röster. Flickan bör veta att allt rösterna säger som bryter en lag i det landet hon bor i samt om det strider mot Guds lag, kommer det inte från Gud för Gud kan inte gå emot sig själv, förkasta rösten och vad den står för, det kommer från den onde, som står omtalad som den som bara slaktar förstör och förgör

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1119010 av Hoppfull
Svar från Hoppfull i ämnet Tacksam för hjälp
Tack, Geta. Det tror jag även min dotter har eller åtminstone har haft tidigare.

Tack Nissegossen. Ja det är enorma samhällskostnader både vid sjukdom och Suicid. Obegripligt att det inte forskas mer än det redan gör. Det är ju ett globalt problem.

Ta hand om dig Nissegossen. :hjärta
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 4 månader sedan #1119019 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tacksam för hjälp
Tack för det. I min ungdom hade jag behövt de orden men idag har jag inte de problemen jag hade då. I dag vet jag fällorna och det kan jag ju idag förmedla vad det är. Det är därför jag skriver här och en sköterska jag hade sa så här din gamle räv. Detta för att jag fick en medicin som skulle hjälpa den medicin jag står på, men jag sade jag har slutat med den, den hjälper inget ytterligare och senare blev den indragen då finska zigenare (Det kallades så på den tiden, man ger dem numera det namn de själva kallar sig Romer) de dog pga sina gener.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 4 månader sedan #1119020 av Hoppfull
Svar från Hoppfull i ämnet Tacksam för hjälp
Tack Nissegossen. Ja, viktuppgång är givetvis ingen bra biverkan men nu är det viktigaste att hon kan bli av med dem eller kunna hantera sina röster.

Fint skrivet om Jesus. Min dotter har blivit lite skrämd av Religion eftersom hon ett tag trodde hon var Gud/Jesus. Det är relativt vanligt bland Schizofrena. Jag hoppas att hon framöver finner en bättre balans med det.
Mer
5 år 4 månader sedan #1119022 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tacksam för hjälp
Jag får här vara övertydlig, har hon ångest vill läkare gärna skriva ut benzo, jag varnar alla för den medicinen förövrigt narkotika klassat. Enbart benzo är det hög dödlighet på. Man kan missbruka alkohol och benzo, hörde en anhörig till en kvinna jag känner väl om hon nu lever. Han sade man kan missbruka benzo och alkohol i flera år, men vid en viss halt och den behöver inte vara hög koncentration i blodet sker momentant 8 -faldigad berusningseffekt det pallar inte pumpen för du dör och kroppen hamnar på bårhuset med en lapp runt stortån där det står valium intoxikation. valium för att det var första benzot
Pröva hellre det här. Det har använts i tusentals år vid medelhavsområdet det är lagerblad
stegforhalsa.se/bekampa-angest-med-en-ur...ig-kur-pa-lagerblad/

Ta med askfat lagerblad gå in i ett litet rum och tändare, bränn lagerblad andas in ångorna det är bra mot panikångest.

Inga av vad jag vet som stod på benzo lever i dag vad jag tror

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum