Hälsotråden 2017

Mer
7 år 4 månader sedan #893564 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Hälsotråden 2017

notwoodstock skrev: Jag har Adobe Acrobat Professional...


Det hade jag också under 2000-talet, version 4.0-6.0 Adobe Acrobat Professional som kostade flera tusen kronor. Kom knappt till användning! Jo, en gång när jag skulle göra en tjänst för min kvinna när jag skulle skicka papper via Internet till arbetsförmedlingen.

Och en annan gång när jag "brevväxlade" med min kompis som också hade Adobe Acrobat! Vi kom ingen vart!
Mer
7 år 4 månader sedan #893568 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Hälsotråden 2017
Den följde med en dyr scanner jag har. Behändigt!
Mer
7 år 4 månader sedan #893570 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Hälsotråden 2017
Den är snart gammal! De stora vill gör någonting nytt som kostar en massa pengar och sen vill de "döda" gamla prylar inom ett par år typ så du ska lockas köpa nytt igen... .
Mer
7 år 4 månader sedan #893581 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hälsotråden 2017
Produktplanering heter det nog när apparater är gjorda så de går sönder efter en viss tid, ca 2 år. Får man tag på gamla fungerande apparater håller de hur länge som helst. En gammal husqvarna spis kan hålla 50-100 år. Men det var innan "produktplanering" designade in ett fel i produkten som slår in efter en (vanligtvis kort) tid.
Mer
7 år 4 månader sedan #893604 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Hälsotråden 2017
Ha, ha - det var intressant att höra! Trodde detta var folkskrock, lite, annars.
  • MaxMin
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 4 månader sedan #893607 av MaxMin
Svar från MaxMin i ämnet Hälsotråden 2017
Blev mycket riktigt en nattmacka. Grovt rågbröd från Kung Markatta. Ovanligt gott för att vara nyttigt samtidigt.