Hälsotråden 2017

Mer
7 år 4 månader sedan #893923 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Hälsotråden 2017
Jag kan rekommendera lättfil A-fil, den är också god!
  • MaxMin
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 4 månader sedan #893925 av MaxMin
Svar från MaxMin i ämnet Hälsotråden 2017
Funkar också. Äter inte så mycket mjölkprodukter eftersom jag har Liotyronin morgon och kväll.

Blir mest mjölk i kaffet.

På sikt om ekonomi och fantasi räcker till så vill jag utesluta laktos och gluten ur kosten då mina sköldkörtelbesvär är orsakade av en kronisk inflammation. Detta är inte en vetenskaplig, men beprövad metod.
Mer
7 år 4 månader sedan #893928 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Hälsotråden 2017
Ja, MaxMin - ser det som en nystart i livet när du ska börja med saken. Om du är stark som kämpar med att var envis så tror jag till och med att du kommer kunna rycka ifrån din man på det ena eller andra sättet som du lever tillsammans med. Inte inom 1 år utan kanske inom 10 år så är du säkert starkare än den du lever tillsammans med idag.'

Syftar min egen livserfarenhet på,

min kvinna som var utsatt och sårbar i början när vi träffades och jag fanns för henne då och idag är min kvinna starkare än mig framförallt ekonomiskt. Men trots detta att min kvinna är starkare än mig både på det och det andra sättet så finns hon för mig i alla fall. För hon glömmer aldrig hur jag ställde upp för henne när hon var utsatt och sårbar... .

Är det "DET" som kallas för kärlek? :hjärta
  • MaxMin
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 4 månader sedan #893942 av MaxMin
Svar från MaxMin i ämnet Hälsotråden 2017
Hur definierar du vem som är starkast i ett förhållande?

Måste det vara ett statiskt förhållande, kan det inte vara dynamiskt?
Mer
7 år 4 månader sedan #893948 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Hälsotråden 2017
Jag syftar mer på att jag hade mer kontroll över min kvinna i början när vi träffades och nu under alla åren som vi har levt tillsammans så har hon tagit över mitt psyke... - nåt sånt.

Menar typ, jag vet mer bättre idag vad kärlek handlar om idag än när jag var ung... .

Jag var starkare förr och har av nån konstig kärleks anledning blivit svagare idag.
  • MaxMin
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 4 månader sedan #894196 av MaxMin
Svar från MaxMin i ämnet Hälsotråden 2017
Dagens mat

Frukost
Kung Markatta grovt rågbröd med leverpastej

Lunch
Kycklingsoppa med risnudlar och purjolök

Middag
Kikärtsbiffar med potatis, vitlökssås på gräddfil och sallad

Motion
10 min Crosstrainer och 30 min styrketräning medelintensivt tempo
Bilagor: