Hur gör du för att nå dina mål?

  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 11 månader sedan #934855 av lonely
Svar från lonely i ämnet Hur gör du för att nå dina mål?
Tex så har jag varit ren ifrån heroin sedan första åren efter jag sluta med det var en levande mardröm i allra högsta! Men idag är jag fri ifrån det!!!
Mer
6 år 11 månader sedan #934890 av Cider
Vilken bedrift!! Jag lyssnaden på kvinna på beroendepodden.com som tagit sig ur heroinberoende (varför säger man heroinmissbruk när det handlar om beroende?) och hon gjorde ett mkt starkt intryck.
Mer
6 år 11 månader sedan #934930 av MsTibbs
Jag skriver dagbok som jag alltid har med mig. Tittar sällan i dem, men jag minns b'ttre när jag först hör, sen skriver ner, sen läser på nytt.

Just nu har jag på mig ett speciellt halsband, en silverhantel och en bricka med texten "Weakness is a choice". Jag tog på det när jag klarade Vårruset trots 132,6 kilo, och klarar jag det måste jag klara att bli ordförande också?
Mer
6 år 11 månader sedan #934941 av memphis
jag tar 1 steg i taget. Grattis MsTibbs, det var riktigt strongt gjort!
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 11 månader sedan #934999 av lonely
Svar från lonely i ämnet Hur gör du för att nå dina mål?
Ja Cider det är en bra fråga! Ja jag har varit ren i åtta år ifrån heroin, forskning säger att 98 % återfaller inom sex år av heronister! Och en genomsnittsålder på heronister är 34 år! Det tog två år av rejäl kamp på typ liv och död för att ta sig ur detta helt och hållet!
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 11 månader sedan #935001 av lonely
Svar från lonely i ämnet Hur gör du för att nå dina mål?
Ja ispegelland jag tar oxå en dag i taget och lever i nuet in real life! Men jag är trött på det jag måste ha lite struktur och mål! Idag ger jag blanka fan i det, jag sover hela dagarna och får ingenting vettigt gjort, vet inte vilken dag det är eller vilken tid på dygnet det är, städar aldrig mitt hem och slarvar med maten, köper hem micromat, går inte till tandläkaren fast jag borde, missar samtal med min psykolog, lovar och bestämmer aldrig nånting och skiter fullständigt i kraven från min omgivning för jag pallar inte....

Kort sagt det är ingen ordning och reda på mej! Och jag vill ha ett vettigt och bra liv! Jag har en del drömmar om att börja jobba och ta en paus i sjukersättningen för att testa jobba och se hur det går!!!