Hur gör du för att nå dina mål?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 9 månader sedan #957738 av Jocke
2-The most powerful awakening moment in our life is when we know in our heart that we have the power to change our life. There is a divine power in each one of us. It’s up to us to create a blissful relationship with that power.  Begin to trust that power and use it to create a life of freedom and happiness.

3- We go most of our life seeking solutions from the outside. The solution to happiness is in the quiet space deep inside. If we can just sit still for a moment and connect to the divine energy, we can find the answers

4-Everything that shows up in our life is not an accident. It showed up for a reason.Take the time to notice what is appearing on your path. Start with appreciating who you are. Appreciate your body, your face, your space, the animals that show up for you, the birds that surround you, and your health and emotions. Show gratitude in all what you have.



Suma Nour!

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 9 månader sedan #957739 av Nissegossen
Jag får säga att vågen på mottagningen var ingen glädjevåg idag, upp 1 kg

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 9 månader sedan #957758 av MsTibbs
Så länge jag är impulsiv funkar det.
Mer
6 år 9 månader sedan #957817 av Amandara
Jag har börjat springa. Jag lufsar 10 min blir skoltrött och är nöjd med det. Ska öka upp till 12 min. Målet är att springa 5 km eller ca 30 min. Det får ta tid. Jag känner efter vad kroppen vill. Det är en sån jäkla friskboost!
Mer
6 år 9 månader sedan #957836 av notwoodstock

Nissegossen skrev: Jag får säga att vågen på mottagningen var ingen glädjevåg idag, upp 1 kg


Är det inte lite olika vad man har i mage och tarmar, sedan några dagar. Kanske ren otur med när dom vägde dig.
Mer
6 år 9 månader sedan #958003 av Admin1
Jag brukar väga mig på morgonen före frukost och efter morgonpinken.