Hur gör du för att nå dina mål?

  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 11 månader sedan #934682 av lonely
Svar från lonely i ämnet Hur gör du för att nå dina mål?
Ibland måste det ta energi för det ska bli balans vid destinationen!
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 11 månader sedan #934687 av lonely
Svar från lonely i ämnet Hur gör du för att nå dina mål?
Man kan inte tro att du blir 70 år snart Geta! Du som verkar så himla frisk och klar! Det sägs vi med schizofreni lever kortare liv! Keep up the good work Geta!
Mer
6 år 11 månader sedan #934689 av wasp
Förr i tiden var att knodda, räkna övningsuppgifter och knodda, räkna en gång till. Men behövde inte hålla på längre än kl 19.00 Huvudsaken var att studiedisciplin fanns! D v s att jobba med studierna var dag! Sedan många långa år tillbaka har jag insett att jag har svårt nog att klara disk, tvätt, städning och matlagning. Allt förändrades i början av 1980-talet - blev mer eller mindre ett psykvårdskolli! :flag
Mer
6 år 11 månader sedan #934700 av notwoodstock
Köp Appar för att klara delmål.

Prata med minst en präst. Misstro inte kristna om dom ser ilsk ut om man har inre röster.

Satsa lite extra på maten. Kolla mina sallader!
Mer
6 år 11 månader sedan #934774 av Admin1
Att konditionsträn 30 min 3-4 gånger i veckan är viktigt för att kunna klara av sina mål. Tankeförmågan förbättras av konditionsträning och man klarar vardagen bättre.
Mer
6 år 11 månader sedan #934846 av Cider

lonely skrev: Ibland måste det ta energi för det ska bli balans vid destinationen!


Vill du berätta om något ur din eller någons vardag som gjort att du har den erfarenheten?