Hur gör du för att nå dina mål?

Mer
6 år 9 månader sedan #958376 av Recard2016
Mitt mål efter ja hade flickvän har vatt att skaffa vänner, har skaffat 2 i sommar.
Mer
6 år 9 månader sedan #958502 av Admin1
Bäst är nog att sätta upp del mål för att till slut nå det stora målet. Men det beror också på vad det är för något.
Mer
6 år 9 månader sedan #958511 av Utomjordingen
Mina mål gör jag steg för steg:

1. Skapa musik och sedan trycka USB-minne musik.

2. Skapa eventuellt en E-butik där jag ska sälja min musik och kanske lite annat.

3. Hjälpa min kvinna att göra sina filmer som hon önskar sen när hon vill ägna sig åt det på heltid och det blir då när hon går i pension.

4. Köpa el prylar och annat som jag/min kvinna behöver till hemmet.

5. Under några år spara ihop tillsammans med min kvinna till en klumpsumma. 100 tusen kronor eller mer?

6. Få rätt till försäkringspengar som jag aldrig fick men skulle ha haft rätt till men på grund av anhörigas och psykiatrins försummelse så blev det som det blev. Kanske försent eller inte? Om jag inte får rätt då kommer jag anmäla psykiatrin till patientnämnden.

7. Leva tills min komet eventuellt kommer!

8. Få renoverat i hemmet inom några år.

9. Hade väl velat bli helt fri från mina symptom men inser att det är omöjligt!
Mer
6 år 5 månader sedan #989580 av Amandara
Mål. Åka till Spanien och vara där okänt länge. Gå kursen i återhämtning. Skriva mer material till min berättelse som kan användas vid Peer uppdrag. Hålla mina tider och sköta mina uppgifter hemma....SAMT att ta vara på mina relationer.
Mer
6 år 5 månader sedan #989632 av Admin1
Dela upp målet i delmål, så går det lättare att nå målet. Man måste ha realistiska krav på sig själv.
Mer
6 år 5 månader sedan #989665 av Geta
Ta tomtesteg, säger de i Fråga Doktorn.