Hur gör du för att nå dina mål?

Mer
6 år 11 månader sedan #935003 av MsTibbs
Tack ispegelland! Får se hur det går med diabetes och sömnapne nu då...
Mer
6 år 11 månader sedan #935005 av memphis
den planen låter ju hur kul som helst Lonely! men ta det i din egen takt o förbered dig väl. öva på hur mornarna blir, för då blir det väldigt stressigt. men du kanske kan börja med deltid för att vänja sig.
Mer
6 år 11 månader sedan #935013 av Geta
Jag försöker leva sunt för att kanske leva tills jag blir 80 år.
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 11 månader sedan #935016 av lonely
Svar från lonely i ämnet Hur gör du för att nå dina mål?
Jag är övertygad Geta att du kommer leva tills du är 80! På nåt sätt vet jag det bara.....

Ispegelland, ja det sägs att man börjar med småsteg sen när man känner sig idiotsäker på dom stegen tar man nästa steg och så vidare! Men jag har ingen aning om det stämmer, men jag tänkte som du råder om att testa det..... Sedan tänkte jag fråga min läkare om jag får eller kan börja med sjukhusgymnastik för mina problem för att lära mej att träna på rätt sätt så att jag sedan kan träna på egen hand..... Jag brukar piggna till och bli alertare juh mer jag tränar eller motionerar..... Det gör en på friskt och gott hunör både för kropp och knopp....
Mer
6 år 11 månader sedan #935072 av IngeF

lonely skrev: Ja Cider det är en bra fråga! Ja jag har varit ren i åtta år ifrån heroin, forskning säger att 98 % återfaller inom sex år av heronister! Och en genomsnittsålder på heronister är 34 år! Det tog två år av rejäl kamp på typ liv och död för att ta sig ur detta helt och hållet!

Desto lenger man er nykter, desto bedre blir oddsen for at man holder seg nykter. Slik er det vel med alle typer misbruk. Men terskelen for å prøve heroin er nok høyere enn omtrent noe annet rusmiddel.
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 11 månader sedan #935081 av lonely
Svar från lonely i ämnet Hur gör du för att nå dina mål?
Ja i Sverige är nog heroin det farligast drogen..... Tröskeln är hög men när man mår så dåligt man kan nånsin må är heroin sista utvägen..... Ironiskt nog att hade jag inte tagit heroin under tiden innan jag fick hjälp så hade det nog varit mycket värre alltså att jag skulle kunnat lika gärna inte levt.....