Hur gör du för att nå dina mål?

Mer
6 år 11 månader sedan #935109 av IngeF
Nå kan man bestille veldig mye merkelig syntetisk narkotika fra Kina, som ingen egentlig vet hva er for noe, og som har en styrke vi ikke har sett maken til før.
Mer
6 år 11 månader sedan #935146 av Nissegossen

lonely skrev: Ja jag såg i förrgår artikeln om appen, men har för lite plats på mobilen att ladda ned det och jag kan inte ta bort appar som jag har som är jätteviktiga att ha!

www.va.se/nyheter/2016/05/25/enkelt-knep...trymme-i-din-iphone/
www.google.se/?gfe_rd=cr&ei=NyoEWZzHNpDH...#q=mera+minne+iphone

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 11 månader sedan #935150 av Nissegossen

lonely skrev: Tex så har jag varit ren ifrån heroin sedan första åren efter jag sluta med det var en levande mardröm i allra högsta! Men idag är jag fri ifrån det!!!

Träffade för många år sedan en kvinna, hon hade varit missbrukare vad jag tror på heroin. Hon gick till avvänjningen och fick ersättningsmedel, men hon beslutade sig en dag, att gå Cold turkey. Hon berättade, jag tog och satte en hink bredvid sängen i den spydde och sket jag i. Det hon sade var vad jag tror att efter tre veckor kunde hon gå ut, gick då till beroende enheten när ssk får se henne, sade hon välkommen tillbaka till livet. Hon gjorde ett starkt intryck på mig. Vi var i stort sett jämnåriga.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 11 månader sedan #935172 av Amandara
Jag lever i nuet....today well lived makes yesterday good and tomorrow good.
Mer
6 år 11 månader sedan #935187 av memphis
ungefär samma här. egentligen är det skönt att inte sträva efter så många mål utan ha vanliga dagar.
Mer
6 år 11 månader sedan #935238 av Admin1
Missbruket vid schizofreni brukar vara mildare på grund av pengabrist och att missbruket ger mer biverkningar.