Våra schizofrena upplevelser?

Mer
4 år 6 månader sedan #1197733 av Clean
Jag siktar på att jobba på ett ovanligt jobb men ingen stress och eget ansvar och ensamhet leder där.
Mer
4 år 5 månader sedan #1197773 av IngeF
De sier at å være inkludert i et arbeidsmiljø er så viktig for selvfølelsen, men jeg har ikke ønsket å bli inkludert. Forsøk på inkludering i skolealder var også uvelkomment, selv om jeg ikke sa så mye om det.
Mer
4 år 5 månader sedan #1197775 av Geta
Svar från Geta i ämnet Våra schizofrena upplevelser?
Det är bäst att stå lite vid sidan av.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1197791 av Clean
I min stad finns det en tjej som lever med CP. Vi småpratade hon var snäll och smart. Hon gick på komvux där jag oxå gick. Hon fick behörighet till högre studier. Hon var den populära av oss. Det var inte svårt att gilla henne. Sist såg jag henne i bibblan och hon berättade att hon nyligen fyllt år. Och att allt var hyfsat bra. Hon är en riktig inspirationskälla för människor som är samma sits. För mej är hon iaf inspiration!!
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Clean.
Mer
4 år 5 månader sedan #1197792 av Cosmos
Jag brukade leva i cirkelns mitt med de coolaste vännerna och de bästa festerna. Men när jag insjuknade 1980 slets det ifrån mig och en annan verklighet, kal och hotfull tog dess plats. Jag blev den passiva betraktaren i periferin från att ha levt som deltagare. Denna falska verklighet blev min ordinarie och idag minns jag inte hur det kändes att "vara med".
Mer
4 år 5 månader sedan #1197797 av Geta
Svar från Geta i ämnet Våra schizofrena upplevelser?
Har aldrig varit i cirkelns mitt.