Fejka frisk?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 1 månad sedan #910226 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Fejka frisk?

Drummer skrev: Då hade du väl inte fått din Aspergerssyndrom? När började du själv ana att du kunde ha Asperger?


Jag skulle tro at jag kom in på aspergers för kanske några år sedan via några kompisar jag känner. Nu vet jag inte hur länge jag har pratat om detta på siten, men det har börjat växa sig allt starkare de senaste åren.

Kanske det var ngn tråd som togs bort? Men jag är väldigt otydlig av mig, har problem med att referera den aktuella tiden till ngt man ska läsa senare. Man kan alltså säga att jag lever i nuet redan nu, men kan inte rapportera fullständigt, då det saknas viktiga uppgifter som man får spekulera kring.

Men kanske Trump säger att detta är fake news?

Vars är världen på väg?
Mer
7 år 1 månad sedan #910246 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Fejka frisk?
Jag tror man måste ha god sjukdomsinsikt för att klara fejka frisk i längden.
Mer
7 år 1 månad sedan #910253 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Fejka frisk?
:tänk Fejka sjukdom!? Schizofreni och psykos är en osynlig sjukdom (när man inte är i insjunknings period) för dom flesta. Inte alls svårt att spela frisk... inför normala människor.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 1 månad sedan #910263 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Fejka frisk?

Geta skrev: Porrsurfa på Viska! :rotfl




Nej, det kan inte bli en diagnos om alla känner till kriterierna på en specifik persons privatliv och integritet. Att känna till svagheter, kan inte bekräfta ens egen personliga åsikt i frågan, men det är svårt att vara både öppen och privat.

Men varför är man så otydlig i nuet?

Vars är världen på väg?
Mer
7 år 1 månad sedan #910274 av Geta
Svar från Geta i ämnet Fejka frisk?
Är glad idag att jag inte behöver fejka att jag är friskare än vad jag är.
Det hänger på en skör tråd.
Mer
7 år 1 månad sedan #910290 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Fejka frisk?
Jag är också på ett sätt glad att slippa spela frisk idag! Har min kvinna i alla fast hon idag vet att jag är psykisk sjuk. Hon kan inte lämna mig för hon älskar mig för mycket trots min psykiska sjukdom och trots att hennes kollegor på jobbet har försökt pusha henne att vilja lämna mig.