Fejka frisk?

  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1257230 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Fejka frisk?
Tror inte på att det är fejk, förstår inte riktigt hur du skulle kunna fejka din upplevelse, rösterna blir en vardag du lever med och det är ju på riktigt för när det sen tystnar då inser du att inga röster som existerar har existerat i verkligheten, sjukdomen framkallar rösterna men finns, det finns de inte. Det är ingen fejk, det är din verklighet. Den du lever i.

Fejka frisk, läste ordentligt nu, man kan inte fejka frisk, det är din verklighetsbild som fejkar frisk.
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 10 månader sedan #1257247 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Fejka frisk?
Jag håller inte med. Så länge man kan "smörja det sociala nätverket" med kallprat så kan man i viss mån fejka att vara frisk. Men förr eller senare går det inte längre, som Geta beskriver.
Mer
3 år 10 månader sedan #1257256 av Vatten
Svar från Vatten i ämnet Fejka frisk?
Med kallprat kan man komma långt, men genom att kontinuerligt försvaga verklighetskänslan i andra fält kommer man mycket längre. Är man van med att decimera och att mobba rent naturligt så kommer man långt i att försvaga andras verklighetsfält.

Se bara på Trump när han kallar sina värsta faktakontrollerare och kritiker för "Fejkmedia" när det uppenbarats gång efter gång att det är han själv som sprider felaktiga och rent lögnaktiga bilder av verkligheten tex Obama skapade ISIS. Han är så van att mobba att det hela kommer naturligt.

Han är besatt av att han är frisk och Rik! Det måste betyda att alla andra som säger emot är sjuka förefaller det ofta som...
Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1257260 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Fejka frisk?
Jag lura den sakkunnige i förvaltningsrätten. Men jag vet inte varför? Lpt eller inte lpt? Dyker man inte upp på psyket får man lpt ändå.

Vatten skrev: Med kallprat kan man komma långt, men genom att kontinuerligt försvaga verklighetskänslan i andra fält kommer man mycket längre. Är man van med att decimera och att mobba rent naturligt så kommer man långt i att försvaga andras verklighetsfält.

Se bara på Trump när han kallar sina värsta faktakontrollerare och kritiker för "Fejkmedia" när det uppenbarats gång efter gång att det är han själv som sprider felaktiga och rent lögnaktiga bilder av verkligheten tex Obama skapade ISIS. Han är så van att mobba att det hela kommer naturligt.

Han är besatt av att han är frisk och Rik! Det måste betyda att alla andra som säger emot är sjuka förefaller det ofta som...

Det var George Bush Jr som skapa Isis. Den jävla tomten.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1257261 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Fejka frisk?
bla därför rekommenderar jag injektioner då ser ssk direkt hur du mår, när ni träffas var 14de dag. Ssk kan då tidigt se och uppleva den patienten är nog bäst att plocka in när hon märker det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Nissegossen.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 10 månader sedan #1257278 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Fejka frisk?

Geta skrev: Till slut går det inte att spela frisk längre. Man kraschar. Går in i väggen. :väggen :dator


sverigesradio.se/sida/avsnitt/91831?programid=909

Detta är en radiodokumentär, ni kanske listar ut ganska fort vilken av rösterna jag har i dokumentären? Jag tycker denna är bättre än filmen!

Vars är världen på väg?