Trycka en bok

Mer
6 år 1 vecka sedan #1048530 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Trycka en bok
Varför inte en e-bok eller i-bok (Apples)? Det är väl gratis, och kan spridas i hur många ex. som helst.

Jag provade gratisverktyget Apple har för att göra i- böcker, det bygger ju dock på att man kör Mac.

E-böcker finns det ju nog också gratisverktyg för, eller vad säger Admin1?
Mer
6 år 1 vecka sedan - 6 år 1 vecka sedan #1048541 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Trycka en bok
Skriver jag en bok vill jag främst att den kommer ut i pappersformat. Vill man sen lägga ut den på nätet på något sätt, så kan man göra det också.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 6 år 1 vecka sedan by Zoidar.
Mer
6 år 1 vecka sedan #1048545 av memphis
Svar från memphis i ämnet Trycka en bok
Efter ett misslyckat bokprojekt själv, det blev ingenting av det, så har jag förstått att man INTE bara lite vagt ska sätta sig ner och skriva som det faller sig. Man SKA HA EN FÄRDIG PLAN utstakad, en ram, med en suverän början, ett bra mittparti, och ett mycket starkt slut. Dessa delar måste redan vara satta innan man börjar. Annars blir det inte bra.
Mer
6 år 1 vecka sedan #1048557 av wasp
Svar från wasp i ämnet Trycka en bok
Kan inte ett jota om det här!
Mer
6 år 1 vecka sedan #1048561 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Trycka en bok

ispegelland skrev: Efter ett misslyckat bokprojekt själv, det blev ingenting av det, så har jag förstått att man INTE bara lite vagt ska sätta sig ner och skriva som det faller sig. Man SKA HA EN FÄRDIG PLAN utstakad, en ram, med en suverän början, ett bra mittparti, och ett mycket starkt slut. Dessa delar måste redan vara satta innan man börjar. Annars blir det inte bra.


Jag bara sätter mig och skriver, jag kan skriva på beställning och den som vill ha en text inom något ämne får personen som beställt texten får vad den vill ha.

Annars för mig sätter jag mig bara ned och skriver efter eget huvud och jag levererar en text. Det enda jag gör är att bara skriva.

Ispegelland vad gäller mig fungerar inte jag som du

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 vecka sedan #1048568 av Geta
Svar från Geta i ämnet Trycka en bok
Min psykiatrisjuksköterska tyckte att jag skulle skriva en bok men det vimlar av böcker av psykiskt sjuka.