Trycka en bok

Mer
6 år 2 dagar sedan #1051516 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Trycka en bok
Uppsatsen finns nu för läsning och nedladdning här:

www.dropbox.com/s/q3f8kkqp31rlj5g/Uppsat...lige%20Ande.pdf?dl=0

Anchored in Christ ✟

Mer
6 år 1 dag sedan - 6 år 1 dag sedan #1051570 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Trycka en bok

zoidar skrev: Inwatto tack! Nä 100 st lär det nog inte bli. Tanken var att jag skulle jobba på en bok några månader eller ännu längre. Nu blev det ju inte alls så. Hade jag lagt ner 1 år på en bok hade jag nog velat ha den tryckt i många kopior så att den i alla fall blev läst av någon. Nu vet jag inte alls. Vad gör man med 8 sidor? Kan man trycka någon form av bok?


Lägg ihop all text du gjort, samt delar upp texterna från det som är skrivit tidigare till slut på dina texter vad du skrivit. Som en handledare sade, jag bara väntar på när du sammanställer dem och trycker upp.

Hon hade ju sett allt jag skrivit och tyckte att jag skulle trycka upp en bok, jag hade då fått trycka upp boken till självkostnadspris samt att jag själv trycka upp den. Det är numera bara en dröm.

Samt zoidar min text om Nissegossens inre resa var åtta och en halv A4 sida lång, abrupt avslutad mitt i en mening, har tyckt att det är så att jag inte har tänkt skulle sluta så, det pga mitt ex som fick första kapitlet den är avslutad där och då.Fortsätta skriva på den har inte jag gjort, senare kan det komma mera

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 6 år 1 dag sedan by Nissegossen.
Mer
6 år 1 dag sedan #1051870 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Trycka en bok
Jag skulle kunna lägga ihop alla betraktelser till en bok, men vet inte hur intressant den skulle vara.

Anchored in Christ ✟

Mer
6 år 20 timmar sedan #1051896 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Trycka en bok
För egen te x och då ställa upp en bok i bokhyllan som det som Inwatto tyckte, men i.o.f kan du vända dit där böcker trycks till en billig kostnad om du vänder till ett förlag, då blir det knappast så att du får betala då ett förlag tycker att den är värd att tryckas, då kan du tjäna pengar på det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 20 timmar sedan #1051897 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Trycka en bok
Försök med Verbum då de trycker böcker med andligt tänkande www.verbum.se/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 19 timmar sedan #1051919 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Trycka en bok
Kan kolla med dem, tvivlar dock att ett förlag vill tryck upp mina texter.

Anchored in Christ ✟