Trycka en bok

Mer
5 år 11 månader sedan #1055541 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Trycka en bok
Jobbar nu på översättning av uppsatsen till engelska. Det tar mer tid än man tror. Gissar ca 10 timmars arbete.

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 11 månader sedan #1055543 av rymd
Svar från rymd i ämnet Trycka en bok
Lycka till
Mer
5 år 11 månader sedan #1055713 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Trycka en bok
Tack!

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 11 månader sedan #1055739 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Trycka en bok
zoidar den här får du med dig! Den kom på Engelska till mig och kom utav sig själv och pockade på att bli skriven och då på Engelska, den passar bättre på dig än jag själv.
The glimpse in the eye, is the glimpse of eternal life in the eyes of the beholder. Twinkle, Twinkle little star in heaven. You have the seat at the table on the right side of the Eternal. He always fulfil wishes from the true believer, before the disciple knows it, it will be done. With love and understanding from a Christian follower

översättning till Svenska till Svenska gjorde jag själv.

Glimten du ser i ögat, är glimten av evigt liv i betraktarens ögon. Blinka, Blinka du lilla stjärna på himlen, du har säte vid bordet, till höger om den Evige. Han alltid uppfyller önskningar från den sant troende. Förrän lärjungen vet det, är det gjort. Från en kristen medresenär.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 11 månader sedan #1055742 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Trycka en bok
Samt ett tack till Inwatto som plockade upp den från det gamla forumet! Det hade jag inte klarat själv.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 11 månader sedan #1055834 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Trycka en bok

Nissegossen skrev: zoidar den här får du med dig! Den kom på Engelska till mig och kom utav sig själv och pockade på att bli skriven och då på Engelska, den passar bättre på dig än jag själv.
The glimpse in the eye, is the glimpse of eternal life in the eyes of the beholder. Twinkle, Twinkle little star in heaven. You have the seat at the table on the right side of the Eternal. He always fulfil wishes from the true believer, before the disciple knows it, it will be done. With love and understanding from a Christian follower

översättning till Svenska till Svenska gjorde jag själv.

Glimten du ser i ögat, är glimten av evigt liv i betraktarens ögon. Blinka, Blinka du lilla stjärna på himlen, du har säte vid bordet, till höger om den Evige. Han alltid uppfyller önskningar från den sant troende. Förrän lärjungen vet det, är det gjort. Från en kristen medresenär.


Tack Nisse :)

Anchored in Christ ✟