Trycka en bok

Mer
6 år 12 timmar sedan - 6 år 12 timmar sedan #1051921 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Trycka en bok
I nittionio fall av hundra får man inget, en gång av hundra slår det kanske in var trägen om du anser att du kan hjälpa en annan kan du absolut få en bok trycket men då får de alster du skriver vara intressant att läsa. Där kommer du själv in och du får tänka på att texterna vara intressant att läsa, om du där kommer med en stark början som kan väcka ett intresse från första meningen så får en som börjar läsa att säga WoW då läser de allt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 6 år 12 timmar sedan by Nissegossen.
Mer
6 år 12 timmar sedan #1051922 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Trycka en bok
Det vore så klart väldigt kul om något förlag skulle ta emot ens texter. Att skriva en hel bok tar tid. Då får man nog jobba med den uppåt ett år.

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 11 månader sedan #1052335 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Trycka en bok
Jag har fixat nu så jag får min uppsats tryckt. Den blir totalt på 12 sidor. Jag tycker upp 100 ex för 15 kr st. :)

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 11 månader sedan #1052349 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Trycka en bok
Jag hade me min bok i huvudet i flera år innan ja skrev den, berättade vissa historier för en del folk innan me.
Mer
5 år 11 månader sedan #1052369 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Trycka en bok
Jag har ju redan skrivit en bok på typ 140 sidor A5. Skickade in den till Brombergs men fick tvärnej. Utan motivation, bara att de ger ut så många böcker ändå.

Min bok är en resa genom livet (plus sjukdom) och samtidigt en kärleksroman. Det blev lite för många munnar att mätta så jag funderar att skriva om den med det bästa materialet och koncentrera mig på det centrala: kärleksromanen mellan två skadade själar.
Mer
5 år 11 månader sedan #1052396 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Trycka en bok
Det är enkelt sätt er och skriv, egentligen tänker när jag skriver vad texten jag skall skriva går lätt, jag har liksom en sufflös inom mig i den stunden jag skriver det går lätt och inga problem då jag skriver. Orden bara kommer.

Samt skriv som ni talar, gärna någon annan som läser och gör korrektur då det ofta är så att man inte ser det själv

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum